wunderbaum Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg fått sponset et VFD display, IR kontroll og IR sender av Vendur.no Tenkte jeg skulle ta et gammelt Chiectech kabinett, sette inn displayet i en egen alu.boks som er 45 grader oppover sånn at jeg som bruker den kan se det som står på den. Ellers skal jeg lakkere kabinettet helt svart og bruke det som audio pc Altså ha musikk på den. Gidder ikke bruke masse penger på stereoanlegg når jeg har endel cd'r. Trenger kun å kjøpe anlegg. Lurer på et par ting: 1. Hva kan jeg kalle prosjektet? 2. Hva slags "anlegg" anbefaler dere (pris: maks 1000) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tror denne er litt feil posta.. worklogg krever bilder! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hm... vil nå si denne hadde passet bedre på casemods Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) EDIT: *dobbel post* Endret 6. oktober 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Oops Da la jeg den feil. Det var ikke meninga. Kan en moderator fjerne hele greia? Ligger en under 'Kabinetter' også. Den her forsvant helt plutselig. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå