Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 prøver å kople til min bærbare pc til en 3com trådløs router, men trenger nettverksnøkkel, noen som vet hva standard nettverksnøkkel er? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tror ikke det er noe standar her. Iallefall stått tomt i alle nye rutere jeg har vært borti. Så du får koble deg til basestasjonen med kabel og logge inn på admin-panelet. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ja vel... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg har prøvd det, uten hell. noen andre forslag her, eller? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er det vel neppe noe som heter en standard wepkey, derimot finnes det standard ssid på endel aksesspunkt. Dog er d ikke veldig lurt å bruke aksesspunkt med standard settings. Det blir nesten som å la ferrarien sin stå ulåst midt i oslo senstrum, tror jeg...... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå er det vel neppe noe som heter en standard wepkey, derimot finnes det standard ssid på endel aksesspunkt. Dog er d ikke veldig lurt å bruke aksesspunkt med standard settings. Det blir nesten som å la ferrarien sin stå ulåst midt i oslo senstrum, tror jeg...... mvh greiguttn hehe...ok Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå er det vel neppe noe som heter en standard wepkey, derimot finnes det standard ssid på endel aksesspunkt. Dog er d ikke veldig lurt å bruke aksesspunkt med standard settings. Det blir nesten som å la ferrarien sin stå ulåst midt i oslo senstrum, tror jeg...... mvh greiguttn neida.. men trenger lissom den for å kople til routeren for første gang.. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Koble til med kabel første gang... Sett den opp derfra. 3com leverer også en såkalt discovery tool på cd, så du finner hvilken iprange aksesspunktet bruker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå