BBC Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Fikk mitt nye Chieftec DX-01-BLD kabinett i dag :smile: Ett litt teit spørsmål i den forbindelse; Det fulgte med en metall-ring på 2-3 cm i diameter. Noen som vet hva den skal brukes til?? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Dette lurer jeg også veldig på!! Lenke til kommentar
sirius Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Det er en ferrit ringkjærne. Den brukes for å lage et filter, som f.eks kan fjærne støysignaler på nettet. Det kan f.eks gjøres slik: Lag en bøy på nettledningen og tre den gjennom hullet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Takker! Det var egentlig noe slik jeg tenkte meg at det var :smile: Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Ringen bruker som filter til led lysene, reset, startknapp ledningene m.m. som er på fronten av kabinettet. Dessuten pc høytaleren. Tre alle ledninene gjennom ringen, høytalerledningen to ganger. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 hva er visten med filter på de ledningene? Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Riktig som "Pronto" sier, kjernen er til lys og brytere i kabinettet. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg har også lurt litt på denne ringen, har Chieftec Dragon selv . For meg høres det ut som moderen hi tech overtro. Noen som har linker til tester osv som er gjort / vist. Rune. Medlem av forningen Skepsis (www.skepsis.no) Lenke til kommentar
salomo Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 18:21, Pronto skrev:Ringen bruker som filter til led lysene, reset, startknapp ledningene m.m. som er på fronten av kabinettet. Dessuten pc høytaleren.Tre alle ledninene gjennom ringen, høytalerledningen to ganger. Helt korrekt....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå