Ronnyjo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kjører redhat 9 og ved oppstart bruker den uhorvelig lang tid på disse 2. Hva kan være feil eller eventuelt hvordan kan jeg slette vekk disse 2 fra oppstarten? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hehe, jeg vet at man i FreeBSD bare setter "sendmail="none" i /etc/rc.conf, og sletter alle sendmail linjer i /etc/defaults/rc.conf, i linux har jeg ikke peil, men det burde vel helst være noe lignende? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 er en egen services-manager i redhat. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjører redhat 9 og ved oppstart bruker den uhorvelig lang tid på disse 2. Hva kan være feil eller eventuelt hvordan kan jeg slette vekk disse 2 fra oppstarten? Fra mine dager med redhat mener jeg å huske at lignende kunne oppstå om man ikke hadde følgende linje i /etc/hosts 127.0.0.1 localhost.localdomain localhost Om det er det virkelige problemet ditt er en annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå