Gå til innhold

RHCP - Live in Hyde Park

Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, denne tråden er kanskje ikke den mest ideelle å ta dette i, men siden det ikke finnes noen andre (ikke i følge søkefunksjonen, i alle fall) tråder om RHCP, så tar jeg det her.

Personlig må jeg si at misliker musikken til RHCP virkelig sterkt. Stort sett alle riffene i alle sangene har like tendenser, og akkurat den samme lyden på gitaren. Bassen følger gitaren stort sett 100%, så den er akkurat like standarisert som gitaren. Trommene er kjedelige og ensformige, og har ofte en tendens til å bare forsvinne. (:p) Vokalen er stygg, og vansindig gresselig. Den gir meg frysninger langt nedover ryggen, på den negative måten.

:)

Lenke til kommentar
Personlig må jeg si at misliker musikken til RHCP virkelig sterkt. Stort sett alle riffene i alle sangene har like tendenser, og akkurat den samme lyden på gitaren. Bassen følger gitaren stort sett 100%, så den er akkurat like standarisert som gitaren.

Redd du tar stygt feil her. Hør f.eks på All Around the World. RHCP er jo faktisk kjennt for å la bassen og gitaren spille asynkront!

Det stemmer heller ikke at alle sangene har like tendenser. Hør f.eks forskjellen på albummene Mothers Milk/ Freaky Styley og Blood Sugar Sex Magic.

Dette til informasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...