Gå til innhold

K700i info om anrop.

jivac

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at SE K700i ikke har info om inng, utg, og tapte anrop....stemmer dette?

Vet at med de telefonene jeg har hatt og har så vises det bl.a. tid for anrop, varighet og antall tapte anrop (også antall fra samme nummer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener å ha lest at SE K700i ikke har info om inng, utg, og tapte anrop....stemmer dette?

Vet at med de telefonene jeg har hatt og har så vises det bl.a. tid for anrop, varighet og antall tapte anrop (også antall fra samme nummer).

Den viser alt du nevner her.

Lenke til kommentar

K700i er en super tlf. er stort sett tre ting jeg savner litt. Det ene er at man ikke kan lage egne mapper å legge meldinger i samt at burde kunne ha flere enn 100-150 mld. lagret på den. Det andre er at man ikke kan lagre bursdager, skjønner ikke hvorfor, både kontaktlisten og kalenderen er ellers veldig omfattende. Det tredje er at man ikke man dele opp kontaktlisten i grupper, syns det er merkelig at de har unlatt dette på en så dyr tlf.

Bortsett fra dette er det løp og kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Det tredje er at man ikke man dele opp kontaktlisten i grupper, syns det er merkelig at de har unlatt dette på en så dyr tlf.

Man kan dele inn i gupper ja...

Man går på telefonbok>valg>grupper>ny gruppe :thumbup:

Ja, vet om den.. men de gruppene kan kun brukes til å sende SMS og MMS til, du kan ikke velge å filterere kontaktlista etter en gruppe.

F.eks så har jeg endel kunder, når jeg skal ringe en kunde jeg kanskje bare har snakket med en gang så husker jeg ikke hva de heter. Da har jeg pleid å vise bare en gruppe som jeg har kalt kunder for å lettere finne igjen denne kunden. Det går ikke.

Men jeg kan jo bruke funksjonen du nevner til bare å slå opp navnet og så gå tilbake til telefonboken når jeg vet navnet, det funker jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...