tøvletoten Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg har et super problem.... jeg skulle formatere og installere win 98 på maskinen min idag men etter at formateringen var ferdig fikk jeg ikke installert win 98 har laget oppstarts diskett for 98 og gode greier, men installasjonsprogrammet ville ikke starte Hva er galt? Hvilke kommandoer bruker jeg?? er det noen manual for dette??? kan noen hjelpe meg??? Nasse Endret 6. oktober 2004 av tøvletoten Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Win98 installeres fra CD. Det spørs om CD stasjonen din virker? Kan du boote fra CD? Hvis du booter Win98 oppstart floppy får du valg om å starte med eller uten CD støtte? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) bruk bootdisketten. Når den har bootet ferdig skriver du E: install. Nå vil win98 cd starte og installeringen vil gå sin gang. Du må som tidligere nevnt velge "start med CD" (ikke direkte sitat av det som står i menyen). Endret 6. oktober 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå