^aM^ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvordan kan jeg redusere mengden med ram pcen bruker(500 når den bare står der), jeg har bare 27 prosser som kjører, den prossesen som tar mest er svhost(54mb), de andre er ikke i næreheten av dette.(explorer bruker "bare" 39mb) noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, vil helst ungå å fprmatere igjen. mvh aM Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) løser det seg med en restart ? Endret 6. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) nei, det er det som er problemet. det burde jo gjøre det, men det som løser problemet er når jeg ikke er tilkoblet nette, da bruker den 100mb ram.. Men internett er jo halve pcen Endret 6. oktober 2004 av ^aM^ Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 hmm, når jeg installerte en ny verisjon av zone alarm ble ramm forbruket redusert til 174 mb...merkligt men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå