FORD..NOZ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hallayzen! jeg har hørt at Msn 7.0 er kommet ut, har prøvd å google litt men fant bare hva som er nytt med 7.0. er det noen som har direkt URL til Msn 7.0? Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Såvidt jeg vet, så er det bare betaen som er ute Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare BETA ute ja. Hvis du har søkt på google uten å finne, trenger du et kurs: +"messenger 7.0" +download 1000vis av linker der som funker... Lykke til! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Allerede en tråd om dette. Men det er ikke vits å laste det ned.. Fra og med i den 6.10 (i dag for oss, men det er jo ikke kveld enda i USA) så vil MSN fjerne muligheten til å logge inn med denne builden. Hvorfor vet jeg ikke, men dere kan sjekke på ww.neowin.net for mer detaljer. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 plisplisplis... håper de ikke legger til mer spill, jalla, farger, dill og dall en det allerede er! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 plisplisplis... håper de ikke legger til mer spill, jalla, farger, dill og dall en det allerede er! Finnes patcher for å fjerne bullshittet... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare BETA ute ja.Hvis du har søkt på google uten å finne, trenger du et kurs: +"messenger 7.0" +download 1000vis av linker der som funker... Lykke til! Hva gjør den første +'en? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tror + forran søkeorder gjør at det skal være med i resultatene, men det gjør jo " søkeord" også.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror jeg venter til den endelige versjonen kommer på nyåret.. virker som de fleste nye funksjonene er noe "jalla-greier" som jeg ikke har behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå