gisi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei. Etter å ha installert sp2 tar det rundt 1 minutt å få slått på intel 2200BG nettkortet. Det gikk på et blunk før. Noen som har vært borti dette og vet om en løsning som løser dette? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har samme maskin og SP2, og alt funker helt knall. Ikke at dette hjelper deg akkurat nå, men ville bare si at kanskje det ikke er SP2? Lenke til kommentar
gisi Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du installert all programvare fra Intel, eller lar du Windows ta seg av det trådløse? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Det samme skjedde på min maskin, og på en kamerat sin maskin, og på en annen kamerat sin maskin, og PSData sin test maskin og på masse andre maskiner på et annet forum for bærbare. Det er et kjent problem som oppstår på grunn av SP2. PSData har kontaktet AOpen om problemet for å høre hva de mener om saken. Mulig det kommer en oppdatert launch manager eller noe. Edit: Det funker forresten å trykke på escape for å få bort den boksen som står der å henger i 60 sekunder Endret 6. oktober 2004 av Blurpy Lenke til kommentar
argongass Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde samme problemet, utrolig irriterende. Men så fikk jeg den lyse ide å gå inn i biosen, og der var default wireless device disablet. Satte den til Wireless Lan, og nå er jeg koblet til nettet når xp er er ferdig bootet. Tok kanskje fem sekunder lenger tid å boote, men forbedring for meg, iallefall. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sett denne? http://download.aopen.com.tw/userdownload_...39&Model=1557-G Lenke til kommentar
whoi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ahh, endelig kom de med en ny versjon ja. Virka flott! Lenke til kommentar
Beop Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sliter veldig med det trådløse nettet på min Netshop 1557GLS nå. Har full kontakt med trådløs router, men likevel så skjer det knapt noe. Sitter og surfer på sider, og når jeg trykker på linker så skjer det så og si aldri noe. Blir bare sittende og vente og vente, eller så kan jeg være påstående og trykke ørten millioner ganger på linken til det tilslutt skjer noe.... skjønner ikke hvorfor det er slik.... Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå