Gå til innhold

1557GLS og trådløst i windows xp med sp2

gisi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde på min maskin, og på en kamerat sin maskin, og på en annen kamerat sin maskin, og PSData sin test maskin og på masse andre maskiner på et annet forum for bærbare. Det er et kjent problem som oppstår på grunn av SP2. PSData har kontaktet AOpen om problemet for å høre hva de mener om saken. Mulig det kommer en oppdatert launch manager eller noe.

Edit: Det funker forresten å trykke på escape for å få bort den boksen som står der å henger i 60 sekunder ;)

Endret av Blurpy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde samme problemet, utrolig irriterende. :wallbash:

Men så fikk jeg den lyse ide å gå inn i biosen, og der var default wireless device disablet. Satte den til Wireless Lan, og nå er jeg koblet til nettet når xp er er ferdig bootet. Tok kanskje fem sekunder lenger tid å boote, men forbedring for meg, iallefall.

Lenke til kommentar

Sliter veldig med det trådløse nettet på min Netshop 1557GLS nå.

Har full kontakt med trådløs router, men likevel så skjer det knapt noe.

Sitter og surfer på sider, og når jeg trykker på linker så skjer det så og si aldri noe. Blir bare sittende og vente og vente, eller så kan jeg være påstående og trykke ørten millioner ganger på linken til det tilslutt skjer noe.... skjønner ikke hvorfor det er slik.... Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...