Gå til innhold

FarCry The Movie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jack Carver har de mest maskuline kommentarene i spillhistorien:

 

"I gotta get the hell outta here". The Rock passer ikke til den typen. Jack minner meg om en av jocksa på high school filmer.

"You done beatin' me up? Let's go." --The rundown

"You're wrong. This is my town." --Walking Tall

"Okay, I'll kill them all!" --The Scorpion king

 

The rock klarer fint å uttale noen one-liners, har tro på the rock jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det med at de lager spill til filmer, ender som oftes dårlig.. Noen som har sett AvP? Den var bare teit... Var så jævlig hollywood som det går... Trodde det skulle være en skrekk film med litt action, men neida, ble bare masse skyting hvor helten overlever og vinner ;)

Lenke til kommentar
Det med at de lager spill til filmer, ender som oftes dårlig.. Noen som har sett AvP? Den var bare teit... Var så jævlig hollywood som det går... Trodde det skulle være en skrekk film med litt action, men neida, ble bare masse skyting hvor helten overlever og vinner ;)

heheh...avp er noe av det mest skuffende jeg har sett, "whoever wins, we loose"....akkurat....(for å unngå en opplagt spoiler)som sagt; skuffa ble jeg

 

Men det var da ikke en dårlig film heller, men det var ikke avp som vi kjente det fra spillet.

Lenke til kommentar
Til en doom film så er det bare Van damme eller Dolf Lungren som passer spør du meg, bare tenk på det trynet fra de tidligere spillene.. De ligner!

Van Damme ligner jo faktisk helt på Jack Carver, så synes det er litt rart de ikke brukte han

Synes du det? Van Damme hadde blitt for liten fysisk sett. Den rett for Jack Carver hadde vært... Vin Diesel med hår... eller kanskje ikke...

Lenke til kommentar
Til en doom film så er det bare Van damme eller Dolf Lungren som passer spør du meg, bare tenk på det trynet fra de tidligere spillene.. De ligner!

Van Damme med platåsko kunne kansje komme på høyde med hovedpersonen i doom( :!: tørr humor), men Dolph(eller Hans som han egentlig heter) Lundgren har litt mere passende "build" for rollen...

 

hmmm.... sjekka akkuart imdb nå...og The Rock(som jeg tidligere trodde skulle ha hovedrolla) skal spille Sarge, og hovedrollen har Karl Urban(LOTR, TCo Riddick, Bourne Supremacy).

Lenke til kommentar
Til en doom film så er det bare Van damme eller Dolf Lungren som passer spør du meg, bare tenk på det trynet fra de tidligere spillene.. De ligner!

Van Damme med platåsko kunne kansje komme på høyde med hovedpersonen i doom( :!: tørr humor), men Dolph(eller Hans som han egentlig heter) Lundgren har litt mere passende "build" for rollen...

 

hmmm.... sjekka akkuart imdb nå...og The Rock(som jeg tidligere trodde skulle ha hovedrolla) skal spille Sarge, og hovedrollen har Karl Urban(LOTR, TCo Riddick, Bourne Supremacy).

Snakker vi ikke om FarCry filmen her, ikke Doom filmen?

 

EDIT: Karl Urban spiller også i Ghost Ship

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Fysj ja... The Rock er en manne-mann! Et ekte mannfolk med hår på rævva... men dog han shaver sikkert både kasse og ræv da... men mindre en Orlando og Afleck vil jeg tro... Ble litt gay det innlegget her her, det må rettes opp... Tits and ass! Sånn ja

 

Jeg må bare gratulere med en superb innhenting! Jeg sitter på jobb og leser, men klarte ikke å holde tilbake et kort latterutbrudd! :D

Lenke til kommentar

Hehe. The Rock har potensiale til å bli an halv Arnold Schwarzenegger. Sånn i filmformat liksom, men det skal bli vanskelig å etterligne hans varemerke, aksenten.

 

Ellers sier jeg meg enig med et tidligere innlegg her, Far Cry (og AVP, AITD +++) har potensiale til å bli en god b-film. Og får sånne som meg som driver og samler på b-filmer er det jo lite som er så gledelig som det faktum at det fremdeles blir produsert en og annen underholdende b-film.

 

Førøvrig er Uwe Boll, mannen som ser ut til å få æren av å regissere Fra Cry, samme mann som har laget House of the Dead. Nok en videospill konvertering, og selv om den var drit-dårlig (ja, de hadde til og med klippet inn scener i fra det originale spillet). Så lot jeg meg underholde.

 

Det er godt mulig at jeg er en syk mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...