Gå til innhold

FPS med ødeleggbare omgivelser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som brukte noen timer på å borre seg inn i veggen(red faction, testbrettet) og opp helt til du kom rett over huset? så kunne du hoppe ned og stå oppå det og... vel... ta et par screenshots og avslutte spillet. Et av de virkelige stolte øyeblikkene i mitt miserable liv :p

Lenke til kommentar
On Topic:

Max payne 2!! uten tvil!! En FANTASTISK spill!! (Sammen med enern så klart.) :yes:

Off Topic:

Er egentlig Max Payne et FPS?????????? F står da for First person?!!!!?!!! Og MP ser du i 3. person ;)

Max Payne er ikke fps det er 3.persons.

Lenke til kommentar
I CoD:UO kan du kjøre ned et par trær, og om du spiller Domination må du ødelegge motstanderenes bunkere :)

(Jeg kjemper videre for at flere skal få øyne opp for dette spillet! :innocent: )

I Foy kan du også blåse bort kirkespiret.

Lenke til kommentar
I CoD:UO kan du kjøre ned et par trær, og om du spiller Domination må du ødelegge motstanderenes bunkere :)

(Jeg kjemper videre for at flere skal få øyne opp for dette spillet! :innocent: )

Det er bra, var på lan i helga. Der spilte de nesten bare half life spill. Fikk til slutt dratt dem med på Call of Duty, tror de fleste ble positivt overraska :-)

Lenke til kommentar
On Topic:

Max payne 2!! uten tvil!! En FANTASTISK spill!! (Sammen med enern så klart.) :yes:

Off Topic:

Er egentlig Max Payne et FPS?????????? F står da for First person?!!!!?!!! Og MP ser du i 3. person ;)

On topic:

ja, Max Payne 2 er bare et kjempebra spill. God grafikk kombinert med god story og gameplay, en sikker vinner :thumbup:

Offtopic:

Nei, MP serien er IKKE en FPS, er mer en TPS, Third person shooter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...