Gå til innhold

FPS med ødeleggbare omgivelser?

Anbefalte innlegg

Finnes det et nyere førsteperson eller tredjeperson (sånn som i GTA og Battlefield) skytespill der omgivelsene er helt ødeleggbare? Tenkte meg noe i retning skytescenen før heisen på matrix 1, eller tankser som sprenger hus til de raser sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max Payne og det! herregud har aldri runna et spill så mange ganger! hehe like morro å holde inne museknappen å se folkene fly langt som F**n! hehe skøt en kar utenfor skyskraperen! haha han fikk en real luftetur :!: +når du kaster en granat skal jeg si folkene flyr

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg satt på lan og spillte Red Faction på multiplayer med resten av gjengen, det var konge!

Faktisk endel vegger som kunne ødelegges! På en bane kunne du skyte omtrent hele taket ned, jeg skjøt rundt d , helt til det fallt ned!

Uheldigvis slutter vegger å eksplodere etter en stund...

(btw en annen fet ting på Red Faction er å skyte rakketer rett opp om du er under open himmel , da kommer rakettene dalene ned igjen!)

Ellers vet jeg om et annet spill der omtrent ALT kan ødelegges, er ikke et FPS spill, et commandos lignende spill som heter Soldiers: Hero`s of world war 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...