Proidiv Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Finnes det et nyere førsteperson eller tredjeperson (sånn som i GTA og Battlefield) skytespill der omgivelsene er helt ødeleggbare? Tenkte meg noe i retning skytescenen før heisen på matrix 1, eller tankser som sprenger hus til de raser sammen. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tja....Du får det vel ikke bedre en Max Payne 2 vel.Eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tja, Red Faction har ødeleggbare omgivelser. Det er dessverre svært begrenset hvor det brukes, men litt artig er det. Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Husker jeg lagde lange tunneler på det testbrettet på red faction. Gikk løs med sprengstoff og bazooka, og lagde lange tunneler inn i veggene. Var gøy en times tid det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, "Glasshouse"-demoen var det beste med det spillet. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 I CoD:UO kan du kjøre ned et par trær, og om du spiller Domination må du ødelegge motstanderenes bunkere (Jeg kjemper videre for at flere skal få øyne opp for dette spillet! ) Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det meste kan ødelegges i Söldner. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror vel Red Faction er det spillet der mest kan bli ødelagt:) finnes mange kule "uordinære" løsninger i spillet du kan få med å strenge deg vekk Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Red faction var helt konge i hvertfall, digga dessuten railgunnen som var der Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Max Payne og det! herregud har aldri runna et spill så mange ganger! hehe like morro å holde inne museknappen å se folkene fly langt som F**n! hehe skøt en kar utenfor skyskraperen! haha han fikk en real luftetur :!: +når du kaster en granat skal jeg si folkene flyr Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Slenger meg på listen som anbefaler Max Payne! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ike akkurat nytt.. men operation flashpoint! kan ødelegge ALT Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ååååå der sa dere noe! red faction er så rått med de feite sprengstoff greiene. KONGE for ikke å glemme operation flashpoint da Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 söldner som ble nevnt tidligre.. plattfe løs med en tank på hus trær bakken... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg klarte ikke ødelegge omgivelsene i pc versjonen av Redfaction, men derimot i PS2 versjonen D: Kanskje feil Mp mode eller no Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, "Glasshouse"-demoen var det beste med det spillet. Oooo, minner! Husker at jeg brukte tonnevis med sprengstoff på å lage virkelig dype huler ned i bakken. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 On Topic: Max payne 2!! uten tvil!! En FANTASTISK spill!! (Sammen med enern så klart.) Off Topic: Er egentlig Max Payne et FPS?????????? F står da for First person?!!!!?!!! Og MP ser du i 3. person Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva er det egentlig som kan ødelegges i MP, da? Man kan knuse kasser og sparke rundt på diverse gjenstander, men det er da også alt. Jeg har iallefall ikke sett noen vegger som knaser sammen. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg husker jeg satt på lan og spillte Red Faction på multiplayer med resten av gjengen, det var konge! Faktisk endel vegger som kunne ødelegges! På en bane kunne du skyte omtrent hele taket ned, jeg skjøt rundt d , helt til det fallt ned! Uheldigvis slutter vegger å eksplodere etter en stund... (btw en annen fet ting på Red Faction er å skyte rakketer rett opp om du er under open himmel , da kommer rakettene dalene ned igjen!) Ellers vet jeg om et annet spill der omtrent ALT kan ødelegges, er ikke et FPS spill, et commandos lignende spill som heter Soldiers: Hero`s of world war 2. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror Halo 2 vil ha "destructable environments" også... I alle fall i en liten grad. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå