bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er ikke så kjent med fonter. Sikkert noen som vet hva denne som man fyller inn i dette skjemaet heter? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg tror det er Microsoft Sans Serif Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Spør du meg så vil jeg gå for Verdana... Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er ikke verdana. Legg spesielt merke til bokstaven j. Den som blir brukt i skjemaet har ikke den lille tappen som stikker ut til venstre helt øverst på bokstaven sånn som verdana har. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er ikke verdana. Legg spesielt merke til bokstaven j.Den som blir brukt i skjemaet har ikke den lille tappen som stikker ut til venstre helt øverst på bokstaven sånn som verdana har. Ok Da vil jeg heller gå for Arial Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Da vil jeg heller gå for Arial Det kan jeg være enig i Den likner mer enn Microsoft Sans Serif. Endret 6. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ok, takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå