petruska Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Heisan ... dum blondine treger hjelp til å brenne fra audio til Mp3. har prøvd i mediaplayer og music match uten å lykkes kan noen gi meg en link til et gratis program som gjør denne jobben fra både cd og harddisk,er såååå lei av å IKKE få d til .... svar meg da gutter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 altså du skal kopiere en cd over til mp3 . en helt normal cd uten kopisperre ? skjønte ikke helt hva du var ut etter ? her finner du ivertfall mange programmer som lar deg lager en vanlig cd til mp3 http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...&search=+Go%21+ Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Audiograbber er veldig bra til å rippe musikk fra cd og gjøre om til mp3 Lenke til kommentar
petruska Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 altså du skal kopiere en cd over til mp3 . en helt normal cd uten kopisperre ? skjønte ikke helt hva du var ut etter ? her finner du ivertfall mange programmer som lar deg lager en vanlig cd til mp3 http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...&search=+Go%21+ altså du skal kopiere en cd over til mp3 . >ja det er det jeg vil.helt vanlig audio skal brennes til Mp3 format en helt normal cd uten kopisperre ? > JA skjønte ikke helt hva du var ut etter ? > Jeg kan se på adressen du anbefalte --- gir tilbakemelding Lenke til kommentar
petruska Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 altså du skal kopiere en cd over til mp3 . en helt normal cd uten kopisperre ? skjønte ikke helt hva du var ut etter ? her finner du ivertfall mange programmer som lar deg lager en vanlig cd til mp3 http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...&search=+Go%21+ altså du skal kopiere en cd over til mp3 . >ja det er det jeg vil.helt vanlig audio skal brennes til Mp3 format en helt normal cd uten kopisperre ? > JA skjønte ikke helt hva du var ut etter ? > Jeg kan se på adressen du anbefalte --- gir tilbakemelding Heisan jippii d funket jeg lastet ned *Cd to Mp3 ripper version 5,01* og det virket helt konge...men det var en hake og det var at det bare var en trial version og at jeg må kjøpe det for å bruke det over 30 dager noen hint om hvordan jeg slipper unna den ?? Lenke til kommentar
petruska Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Audiograbber er veldig bra til å rippe musikk fra cd og gjøre om til mp3 heisan er audiograbber fri vare eller må jeg betale noe ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 bruk audiograbber. Det finnes veldig mange jallaprogram der ute i jungelen, men audiograbber er vel et godt alternativ om man ikke skal bruke EAC. Audiograbber er freeware. Lenke til kommentar
petruska Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 bruk audiograbber. Det finnes veldig mange jallaprogram der ute i jungelen, men audiograbber er vel et godt alternativ om man ikke skal bruke EAC. Audiograbber er freeware. Hei DJ-JK jeg prøvde å bruke Audiograbber men fikk det ikke til,virket veldig avansert for en jente thi hi ... noen råd om hvordan programmet virker ? La oss si at jeg vil brenne en vanlig Audio cd til Mp3 ? eller rippe den først for så å brenne, er det ikke slik det funker ? Fint om du kunne være så snill å hjelpe meg litt i gang Lenke til kommentar
petruska Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 bruk audiograbber. Det finnes veldig mange jallaprogram der ute i jungelen, men audiograbber er vel et godt alternativ om man ikke skal bruke EAC. Audiograbber er freeware. Hei DJ-JK jeg prøvde å bruke Audiograbber men fikk det ikke til,virket veldig avansert for en jente thi hi ... noen råd om hvordan programmet virker ? La oss si at jeg vil brenne en vanlig Audio cd til Mp3 ? eller rippe den først for så å brenne, er det ikke slik det funker ? Fint om du kunne være så snill å hjelpe meg litt i gang Forresten hva er EAC ?? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 EAC er Exact Audio Copysom er gratis (eller cardware). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå