scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har fått så sykt lyst på klapp telefon, hva kommer ved juletider? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har også hatt lyst på en klapp lenge nå, og skal uten tvil skaffe meg enten Samsung x-460 eller E330 Endelig en bra klapp til en fornuftig penge, kan jo ikke kvitte meg med min trofaste N6600, men er jo lov med en på si Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hehe, ok.. Skal ta en titt på de! Alt for dårlig skjerm på den! Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, enig at det er litt kjipt at det ikke er TFT skjerm, men til prisen kan en jo ikke forvente annet foreløpig antar jeg. Jeg skal iallefall ha en som tilegg til N6600 min. Likte designet bra. Kan jo hende at det kommer noe annet gøy før jul også Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Håper det. Så på BenQ sin nye modell, forelsket meg, men hva blir prisen ? Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen link til den mobilen? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Håper det. Så på BenQ sin nye modell, forelsket meg, men hva blir prisen ? Hvis der er BenQ S700 du snakker om, så har den dårlig skjerm: 128x160 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hm, pokker da, er jo ingen klapp tlf som er noe tess. *irritere seg* LG sine nye er jo fine, men ingen av dem har nok minne og/eller mp3 ! Hva med Motorola MPx220, hva vil prisen bli på den lekkerbisken ? Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Panasonic x700 eller LG T5100 høres i hverfall fine ut. LG har best skjerm,kamrea osv men den har ikke symbian så jeg har lurt litt på panasonicen Hadde tenkt meg en Nokia 6260 men liker ikke plasseringen av meny knappene + at jeg tror det kommer til å irritere meg at den ikke har utvendig skjerm. Har noen testet en x700 og kan fortelle litt om det??? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Her er det snakk om nye og kommende modeller. Flytter denne til 'Rykter og nykomlinger'. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Takk Siro, glemte de nye forum gruppene LG telefonen ser rå ut. Som spørt før, hva med Mpx220 ? Prisen blir vell svindyr på den ? Endret 7. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Håper det. Så på BenQ sin nye modell, forelsket meg, men hva blir prisen ? Hvis der er BenQ S700 du snakker om, så har den dårlig skjerm: 128x160 *Dragon* Kanskje du burde lære deg å skille mellom dårlig og liten??? Mange (deriblandt meg) er ikke så interessert i å ha en stor skjerm når det går på bekostning av størrelsen på resten av mobilen. Skjermen er TFT og burde holde i massevis for oss med normalt syn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hm, når jeg ser på det, det er jo lik skjerm som på Samsung`s E700, kanke si jeg ikke klarer meg med det, men hvor mye vil den koste, og når kommer den? Kommer den i Norske webshops? Endret 7. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå