Gå til innhold

Twinmos Mobile disk 3 problemer

Anbefalte innlegg

Maskinen stopper helt opp å fungere og fryser hver gang jeg setter den inn i usb porten. Hvis jeg tar den ut igjen så "låser" det seg opp igjen. Bruker Xp med service pack 1. Har prøvd den på flere andre maskiner og der fungerer den helt fint. Har også prøvd den med win 98 på maskinen og da gikk det heller ikke. Aner ikke hva som er feil. Noen hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huh det var rart. Har samma saken, en MobileDisk III på 256 megz, funker fett her!

Har du prøvd å koble til annet utstyr til usb porten(e) på datan din? Selv om den er USB 2.0 funker den "utmerket" på min USB 1.0/1.1 utstyrte bærbare. Du har lagt inn drivere for HK eller kontroller? Kan jo ta med at om jeg har min USB tråd-mus koblet til bærbar og så kobler til for eksempel den USB disken slutter musa å fungere så jeg må sette inn kontakten på nytt.

Ellers kanskje hardwarefeil... om du har slike løse "pinner" som tilsammen utgjør en USB kabel som du må montere på riktig "pinne" på USB kontakten på HK( :roll: ) så kanskje du har satt de feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...