Rescudo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg synes ikke Animorphs var så verst... kan være det er en fjortisserie, men jeg er jo en selv, så whatever Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det begynner med at jorden skal rives for å gjør plass til en ny hyperspace-passasje. Vår helt (?) overlever fordi en av hans venner viser seg å være utstyrt med elektronisk tommel slik at de får nød-haiket ut. Og han er heller ikke et menneske. Derfra blir det bare helt vanvittig. Det er spinnvill, surrealistisk humor fra start til slutt. Bare Douglas Adams kunne skrive som Douglas Adams. Anbefales. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg synes ikke Animorphs var så verst... kan være det er en fjortisserie, men jeg er jo en selv, så whatever Jeg leste selv Animorphs for en del år siden, og må si meg enig om at det er en fjortisserie. Men den er relativt bra. Ble egentlig litt lei når jeg kom til bok nr 25 eller noe slikt, og gikk over til Star Wars bøker. Mye bra der! Spesiellt kan bøkene til Timothy Zahn og Kevin J. Anderson nevnes. Vet egentlig ikke hva som er bra samtidig sci-fi, men Hitchhiker's Guide to the Galaxy er jo fantastisk bra. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Holder på med Peter F. Hamiltons "Misspent Youth". Hva skjer når en 80 år gammel mann går gjennom en foryngelsesprosess, og kommer ut med kroppen til en 25-åring? Ganske mye, faktisk. Veldig bra nær-fremtidsvisjon. Kirikiri Lenke til kommentar
fotball Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 the supernaturalist av Eoin Colfer, tror ikke den er oversatt enda, så i såfall må du lese den på engelsk, men den er veldig bra hvis ikke er jo Artimis Fowl bøkene brae, skrevet av samme forfatter. Lenke til kommentar
NetromH Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 the supernaturalist av Eoin Colfer, tror ikke den er oversatt enda, Stemmer det -- den kommer på norsk til høsten. Hilsen Morten, oversetteren Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Om ikke annet, en utrolig vittig bok som "Bladerunner" er basert på: Do androids dream of electric sheep? Seff glemt forfatteren i farten og har mistet boken, ##¤""!! ta det råtne utvalget av engelsk paperback i kr.sand. Skulle likt lest den boken igjen. Hichikers er selvfølgelig et must for enhver SF fanatiker. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Om ikke annet, en utrolig vittig bok som "Bladerunner" er basert på: Do androids dream of electric sheep? Seff glemt forfatteren i farten og har mistet boken, ##¤""!! ta det råtne utvalget av engelsk paperback i kr.sand. Skulle likt lest den boken igjen.Hichikers er selvfølgelig et must for enhver SF fanatiker. Philip K. Dick - bare et google-søk unna. http://www.philipkdick.com/works_novels_androids.html Den kan også kjøpes på Amazon.com. Kirikiri Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Clive Barker alt han har skrevet Trodde det bare var meg. Jeg er en stor fan. Likte spesielt Weaveworld, the great and secret show, everville (ventet på den tredje boken of the art i 10 år eller så ) og imajica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå