bradden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har vært inaktiv så lenge at passordet har utløpt. Husker verken brukernavn eller passord og admin-konto har jeg ikke (aktivert)... Hva gjør jeg??? Håper noen kan hjelpe en XP-Pro-dust Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ehhh---- Du kan ikke deaktivere administrator kontoen, glemme passordet er derimot en annen sak. Om du hensikter til at den ikke kommer opp under vanlig innlogging, vil den komme opp under sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ehhh----Du kan ikke deaktivere administrator kontoen, jo, du kan faktisk det. hvis du går på kontrollpanel -> administrative verktøy-> lokal sikkerhetspolicy så kan du deaktivere administrator kontoen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den skal allikevel komme opp under sikkerhetsmodus. Men for all del, jeg kan vel ta feil. Lenke til kommentar
bradden Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk for svar. Så løsningen er å logge inn i sikkerhetsmodus - men hva gjør jeg videre??? Må jeg legge inn XP-Pro på nytt eller er det noen backdoor for å komme inn på brukerkontoen min igjen? Lenke til kommentar
bradden Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hjertelig takk!!! Nå er alt ved det gamle! :!: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du fant administrator kontoen under sikkerhetsmodus da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå