John Kr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei Folkens Jeg kjører MS Office XP i dag, men jeg får tilbud om å kjøpe MS Office 2003 til en gunstig pris. Fikk opplyst av leverandøren at Office 2003 er på hele 1,88GB, den versjonen jeg kjører i dag er på ca 400MB uten Clipart. Hva er egentlig forskjellen på disse 2 modellene? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Spes. Outlook har fått seg en kraftig ansiktsløfting i 2003 versionen, noe som krever en del tilvenning. Se for øvring Microsofts Office sider hvor du vil finne mye god informasjon. Kunne ikke tenke meg å gå tilbake til XP nå. Men den første stunden med Outlook ga savn etter det gamle designet. Men de nye funksjonene og designet er nå en sann glede å bruke. Endret 6. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Office 2003 har gått over til å hete Office System, det er en fullstendig pakke med kontorprodukter. Tror hele pakken er på ca. 5 cd'er. Forskjellen er stort sett større brukervennlighet samt flere funksjoner. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Office 2003 har gått over til å hete Office System, det er en fullstendig pakke med kontorprodukter. Tror hele pakken er på ca. 5 cd'er. Forskjellen er stort sett større brukervennlighet samt flere funksjoner. Må minne MS på dette da, siden de ikke helt har fått dette med seg på sidene sine. Som altid har MS flere versioner av Office pakken, de har nå forskjellige versioner fra OEM til Retail. Samt at de har lagt større restriksjoner (vanskelig ord ) ved kjøp av OEM. De krever nå kjøp av _ny pc_ (ikke bare komponenter som for windows. Da CPU, HK eller HD). De forskjellige office versionene: http://www.microsoft.com/office/editions/h...uy/compare.mspx Forskjellen mellom versionene: http://www.microsoft.com/office/editions/p...fo/compare.mspx Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Tusen takk for alle svar, det blir nok en slik totalpakke inkludert MS Projekct, MS Visio osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå