endrebjo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Rå Ungdomsskole, Bergen Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Norheimsund ungdomskule. Kondolerer. Har dei framdeles slike moderne 386 datamaskiner med Word 2.0? Hvem er du? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Suuuk, har ikke funnet noen fra kløfta eller jessheim vgs Nå må du gi deg, jeg bor kanskje ikke på Kløfta, men jeg sa jo at jeg går på Jessheim VGS, AP4A Endret 7. oktober 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Suuuk, har ikke funnet noen fra kløfta eller jessheim vgs Nå må du gi deg, jeg bor kanskje ikke på Kløfta, men jeg sa jo at jeg går på Jessheim VGS, AP4A I know.... Åssn linje er ap..? Suuuk, har ikke funnet noen fra kløfta eller jessheim vgs Nå må du gi deg, jeg bor kanskje ikke på Kløfta, men jeg sa jo at jeg går på Jessheim VGS, AP4A I know.... Åssn linje er ap..? Edit: Jeg bor ikke på kløfta jeg heller, jeg bor på borgen, folka ble skikkelig imponert da jeg laga sånn ræv-side bonder vet du LOL NB! Håper ingen ble fornærmet Endret 8. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 I know.... Åssn linje er ap..? Aper på Opplæring Neida, det er Arbeidspraktisk Opplæring. Du kan si, linja for de som ikke helt vet hva de vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Du kan si, linja for de som ikke helt vet hva de vil. Har alltid trodd det var allmenn... Endret 8. oktober 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 VK1 Allmennfag på Saltdal Videregående. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Går på Otta videregående skole, Vk1 Allmenne/økonomiske fag Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 VK1 Flyfag - Skedsmo Lenke til kommentar
MuD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 GK. Byggfag Florø Videregående Skule Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tangen vgs kristiansand 1mka gk media og kommunikasjon Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 gk media og kommunikasjon Samme her. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dirigo High ^_^ Og Adolf Oien, da. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Dirigo High ^_^ Og Adolf Oien, da. Trondheim? jeg søkte der men vi flyttet til ul før ferien var over. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 me too hvem klasse er du i? Det var nå som steike. Jeg går i D, og du går i C. Møhøh. Folk fra samme linje, samme trinn, samme sted: Creeping_Death GTS erichsen lungemannen nr.4 Dæsken. Fredrik 2 neinei ... Glemmen vet dere VK2 Service El. her Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 el mekk på vargstad vgs på lillehammer.. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 går i 10 klasse på myre,skal kansje ta elektro fag til neste år! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dirigo High ^_^ Og Adolf Oien, da. Trondheim? jeg søkte der men vi flyttet til ul før ferien var over. Adolf Oien er i trondheim, ja. Akkurat na gar jeg pa skole i USoA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå