realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, jeg vil at alle som går på en en annen form for skole skriver navnet på den skolen. Du kan finne bekjente her i forumet. Jeg går på Jessheim vgs, GK 1AAA Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jessheim! ååå *verdens beste burger* Går på Høyskolen i Lillehammer Vernepleie faktisk Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jessheim! ååå *verdens beste burger* Går på Høyskolen i Lillehammer Vernepleie faktisk HAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bodin vgs. i Bodø Medier og Kommunikasjonselev -jeg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Høgskolen i Agder. Studerer økonomi. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bodin vgs. i BodøMedier og Kommunikasjonselev -jeg. Du er heldig, jeg må slite med allmenn, egentlig går det som en lek men det er kjeeeedelig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 HAHAHHAHAHA Var det burgern eller vernepleiern du lo av? hehe Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jessheim VGS, AP4A Endret 6. oktober 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 HAHAHHAHAHA Var det burgern eller vernepleiern du lo av? hehe Burgeren såkalt av den grunn brukte jeg: dvs jessheim ruler!!! Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jessheim VGS, AP4A Seriøst? jessheim? eller noe annet, jeg ser at du har editet det. hehe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ok:) ja det gatekjøkkenet der er ekstremt. men nok ot.. "Fyr opp burgern, vi kjeem" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Salhus Skole i Brønnøysund. Grunnskole. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ok:) ja det gatekjøkkenet der er ekstremt. men nok ot.. "Fyr opp burgern, vi kjeem" Offtopic: Snakker du om den utenfor senteret? De fant smuglerkjøtt på dass der Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er langs den rånestripa der. vet ikke om det er i nærheten av noe senter jeg. Stikk til siste ordet diskusjonen hvis du vil diskutere mer! sorry for off topicen her gutta\jenta Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er langs den rånestripa der. vet ikke om det er i nærheten av noe senter jeg. Stikk til siste ordet diskusjonen hvis du vil diskutere mer! sorry for off topicen her gutta\jenta Greit for meg, tross alt e vi på off-topic Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Kvaløya vgs i Tromsø Endret 6. oktober 2004 av CrizzBee Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jessheim VGS, AP4A Seriøst? jessheim? eller noe annet, jeg ser at du har editet det. hehe Seriøst, Jessheim ja. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) selsbakk u.skole i trondheim Endret 6. oktober 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå