B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 På biildet er det fra venstre: Hold-knapp, Headset-uttak og Remote port. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lurer på en ting, uttales iPod som "ipod" eller "aipod"? (Hvis du skjønner hva jeg mener... Det uttales 'aipod' siden det er amerikansk. i på engelsk/amerikansk uttales 'ai' Men så befinner vi oss i Norge for øyeblikket. Du sier vel ikke stasjon/station på den engelske måten, eller TV (tiivii)? Jeg sier hvertfall iPod, enkelt og greit fordi vi er i Norge, og snakker norsk. Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 har ipod mini i blå! ELSKER DEN! Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg lurer på en ting, uttales iPod som "ipod" eller "aipod"? (Hvis du skjønner hva jeg mener... Det uttales 'aipod' siden det er amerikansk. i på engelsk/amerikansk uttales 'ai' Men så befinner vi oss i Norge for øyeblikket. Du sier vel ikke stasjon/station på den engelske måten, eller TV (tiivii)? Jeg sier hvertfall iPod, enkelt og greit fordi vi er i Norge, og snakker norsk. dette synes jeg var et dårlig eksempel...uansett er iPod et egen navn og da skal det ikke skifte uttale etter hvor du er... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 dette synes jeg var et dårlig eksempel...uansett er iPod et egen navn og da skal det ikke skifte uttale etter hvor du er... Det er Charlotte også, jeg vil tro du uttaler det på en annen måte enn hva en gjennomsnittlig amerikaner ville gjort. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 er ipoden noe bra? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå