Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Her kan vi diskutere ting rundt iPod mini, alle oplysninger er innteresante... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 iPod: 6 cm bredde x 10,25 cm, høyde x 1,43 cm tykk og vekt 157 gram, opp til 12 timers batterilevetid.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Designmessig synes jeg den er for "flat" i bunnen. Synes det ville vært bedre om de rundet av kantene litt, som på den orginale i-poden... Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 takk..noen som har noe annet innteresant stoff om iPod mini har nemlig akkuratt bestilt den skjønner dere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ganske kule farger.. hva er bedre enn spill?? Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ganske kule farger.. hva er bedre enn spill?? enig med fargene! hva er poenget ved å ha en mp3 spiller uten spill Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 står mye bra her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...99&hl=ipod+mini Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er veldig fornøyd med min iPod Mini! Kabal-spillet er helt forferdelig bare så det er sagt, da det er veldig vanskelig å bruke med scrollehjulet. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er veldig fornøyd med min iPod Mini! Kabal-spillet er helt forferdelig bare så det er sagt, da det er veldig vanskelig å bruke med scrollehjulet. enig.... Men de andre spillene er bre geniale! (spesielt music quiz) Lenke til kommentar
jbb Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvor lenge bør jeg lade ipod mini'en min første gangen? mvh jbb Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvor lenge bør jeg lade ipod mini'en min første gangen? mvh jbb Det lurte jeg også på. Fant ikke helt ut av det, men jeg ventet til det sto at den var ferdig, + litt til. Sikkert lurt og la den ligge f.eks. over ei natt, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor går det ikke ann å bruke iTunes på ME??? Dette synes jeg er for dårlig... Er veldig fornøyd med pod minien min da Dessuten de som klager på lyden på iPod mini må ha veldig godt øre for lyd. Syntes det var fin lyd jeg Lenke til kommentar
eiriksun Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvordan får jeg stoppet spilleren da? Finner bare play/pause knapp.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hold inne play/pause knappen i 2sekunder.... Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Går det an å få kjøpt slike i 1-pakning?? Det er sånn veske dings til iPod mini, og er disse vanntette?? Endret 5. desember 2004 av Ingeborg4 Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kabal-spillet er helt forferdelig bare så det er sagt, da det er veldig vanskelig å bruke med scrollehjulet. På tide å lære seg litt navigering? Jeg ser null problem med kabalen; clickwheel er ingen MUS heller. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lurer på en ting, uttales iPod som "ipod" eller "aipod"? (Hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lurer på en ting, uttales iPod som "ipod" eller "aipod"? (Hvis du skjønner hva jeg mener... Det uttales 'aipod' siden det er amerikansk. i på engelsk/amerikansk uttales 'ai' Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk! Med det samme kom jeg på, hva er egentlig det avlanget hullet ved siden av utgangen til hodetelefonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå