Gå til innhold

Bærbar til rundt 18000 (+) kr...?


Kamera__

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville satset på psdata eller netshop sine Barebook 1557, de har massevis av ytelse og de har fått bra kritikk!

Vil helst unngå slike "butikk-hjemmemekk" pc'er. Slike som de x antall forskjellige 1557'ene er. CL56 etc...

 

Tror heller jeg vil satse på en komplett maskin fra en anerkjent produsent; Acer, HP etc. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil helst unngå slike "butikk-hjemmemekk" pc'er.

Hvorfor i alle dager vil du det? Blir det samme som å si: "Huff, jeg bestiller en komplett pc fra et annerkjent firma som Dell, fremfor å bygge selv."

Lenke til kommentar

Er ikke skjermen på Ferarien veldig myk (baksiden). Leste på en test enten på dinside eller her, om at det skulle veldig lite til før man fikk forstyrrelser på skjermen? Det er det minuset jeg ser med den.

 

Har problemer med å bestemme meg for bærbar. Har tenkt både på nx7010 og ferrarien.. :love:

Lenke til kommentar
Har problemer med å bestemme meg for bærbar. Har tenkt både på nx7010 og ferrarien.. :love:

Samme her! Men nå blir det Ferrari :w00t: Denne er mye mer fremtids-rettet enn nx7010, og nx7010 begynner å bli litt gammel :tease:

 

Bestiller vell i kveld :dribble:

Mener det følger med mus på Ferrarien også, i samme røde glinsende finishen!

 

(No dirty toughts please :!: )

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Ville satset på psdata eller netshop sine Barebook 1557, de har massevis av ytelse og de har fått bra kritikk!

Vil helst unngå slike "butikk-hjemmemekk" pc'er. Slike som de x antall forskjellige 1557'ene er. CL56 etc...

 

Tror heller jeg vil satse på en komplett maskin fra en anerkjent produsent; Acer, HP etc. :innocent:

Ut fra mengden tråder med folk som har problemer med slike butikk-hjemmemekk-pc'er så ville jeg styrt unna det, selv om det ofte er mye for pengene.. bedre å satse på et anerkjent merke med skikkelige garantiordninger når man først skal bruke så mye penger....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...