Richard_87 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hei har søkt rundt og finner ingen topicer som sier hvordan man skal brokople 2 forsterkere. jeg har kjøpt meg en nad c370, og har en gammel en som er helt ok fra før. nå kjører jeg seff på nad. men så tenkte jeg at siden den andre bare står ved siden av uten å gjøre noe, så går det vel an å brokople disse? i så fall, hvordan gjøres dette? er det mye å vinne på det? takk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) du kan vell ikke akkurat direkte brokoble disse, men du kan muliges bruke di som monoblokker da må du du først finne ut om begge forsterkerne kan brokobles og så bør di være veldig like så må ene forsterkeren spille høyre og den andre venstre EDIT: lagde et bilde som er lett fårståelig Endret 6. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 takk for svar, men de er nok ikke så like. nad er egentlig mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå