Sjøbanan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hei. Jeg trenger ett program som gjør det mulig for meg og velge hva jeg vil skal starte sammen med windows. Eks jeg vil at Trillian skal starte med windows Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hmmm, du kan sikkert velge det i instillingene til Trillian går jeg ut ifra. ellerså er det jo en mappe på startmenyen som heter startup. der kan du jo kanskje legge programmene dine som du har lyst til å starte sammen med Windows. msconfig er et annet program som hører med i Windows, men det programmet tror jeg bare brukes til å fjerne programmer under oppstarten. er ikke sikker på om det finnes noen spesefikke programmer på nette som du kan laste ned. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er bare å legge en snarvei til trillian i oppstart-mappa på start-menyen. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Med Startup Organizer får du litt mer kontroll over hva som ligger i oppstarten. Der har du tilgang til program som ligger i oppstarten via registeret også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå