Steiken Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 når eg laner, så ser eg ingen på nettverket... men alle andre ser meg.... eg kan søke på pcene og komme in på....... men de er ingen som kan komme inpå min pc, de gjør at eg ikkje kan lane me noen.... noen som har et forslag......??? har win xp me servis pack 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du firewall installert? Slå den av hvis den er på. Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) firewall e på pga internett..... vist eg slår av vil ikkje allt drit fra nette koem in på da...... Endret 6. oktober 2004 av Steiken Lenke til kommentar
TorS Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis du er på et lan kan det hende at det står en firewall mellom lanet og internetten... Eventuellt at routeren/adsl-modemet har en innebygget firewall... Ellers kan du sette tillatelser på brannmuren, så du lar maskiner slippe gjennom. Det eneste er at dette krever litt mer forståelse for hva du gjør, hvilke porter du vil åpne og lignende. Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 jaujau torS de virker som du er ein mann me fortåelse... da kan vel du kansje forklare meg ka eg kan gjøre da,,,,,,,,,, eller noen andre.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 firewall e på pga internett.....vist eg slår av vil ikkje allt drit fra nette koem in på da...... Det er klart det er en fordel, men så lenge du ikke dealer noen store forretningshemmeligheter som folk vil ha tak i så går det vel fint. Har du antivirs? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hvilken firewall er det du bruker? Er det en hardware eller software firewall? Det vil si om du har f.eks. Norton internet security eller om det er en firewall som ligger på gulvet Endret 7. oktober 2004 av Vash Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 systemet her er lit humbug,,, først går linja i ein router så til ein switch og deretter til pcene..... har windown firewall på og trend micro internet security anti virsu.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå