Bob Broker Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg bruker DVD Identifier men jeg får bare opp informasjon om platene etter jeg har brent noe på dem. Fins det en måte å finne ut hvem som har produsert platene uten å brenne først? Endret 6. oktober 2004 av Bob Broker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Merkelig, jeg bruker også Dvd identifier, og jeg får opp info om plata når den er tom. Er jo ikke verre enn å finne et annet program da. Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har DVD Identifier versjon 3.4 build 4. Kan det være at jeg trenger en nyere kanskje? Eller kan firmwaren på brenneren ha noe å si? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kjører versjon 3.2 Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har en ND1100A og en ND2510A, kun sistnevnte gir DVD identifier info. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bruker DVD Identifier men jeg får bare opp informasjon om platene etter jeg har brent noe på dem. Samme her, jeg har en Nec ND1100a og har ikke flashet den med noe. OC-Freak mente at en oppdatering av firmwaren kunne hjelpe. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Obs på at ATIP gjemmere som CloneCD tray, Alcohol xx% Daemon tools osv kan forårsake slike prolemer også.... Enkelte gamle brennere har også det nevnte problemer, men tror at så å si alle 4x og nyere burde virke greit. Endret 7. oktober 2004 av OC-Freak Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Flashet min "DELL" ND-1100A" med siste firmware, men det hjalp ikke. Betyr ikke noe for meg da jeg har en ND-2510A i tillegg! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Obs på at ATIP gjemmere som CloneCD tray, Alcohol xx% Daemon tools osv kan forårsake slike prolemer også.... Aha. Så det kan være Daemon som tukler? Det må jeg få testet. Man lærer noe nytt hver dag, takk OC-Freak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå