Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har en trial versjon av partition magic 8.0 Men med denne får jeg ikke til å gjøre noen ting, når jeg skal applye de nye innstillingene så skjer det ingen ting. Hvor kan jeg få tak i en versjon som faktisk fungerer? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) sjekk pm elles so er det noko som heiter acronis partition expert som fåes i trial Endret 6. oktober 2004 av ghost7 Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) jamenn får jeg til å slette partisjoner o.l med en trial versjon da? jeg har trial av versjon 8.0 og med den får jeg ikke til å gjøre noenting, alle handlinger blir slettet når jeg avslutter programmet. og så er alt tilbake til det normale igjen. Endret 6. oktober 2004 av Blazter Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvor kan jeg laste ned en versjon som hvor det går an å skrive inn en serial kode? Det fungerer nemlig ikke på min versjon Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 har du winxp så skal det vel gå ann å lage/slette/endre størelse på partisjoner, med disk manager eller no Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Finner ingen disk manager i xp jeg Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan ikke Partition Magic ødlege mye? Feks flytte på filer osv. fordi den skal ha mer av den partition en det som egentlig går an. over på den andre? partition Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dette har ingenting med maskinvare å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg