Gromle Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei. Hadde problemer med WinXP (trodde jeg). Alt gikk sakte og maskinen tok pauser hele tiden. TIl og med internett gikk sakte. La inn WinXP på nytt, men ting var ikke noe bedre. Så skulle jeg gå inn på ene disken min, men da sluttet explorer å svare, det skjedde kun på den disken. Så jeg tenkte kanskje at winxp installasjonen var dårlig, så jeg la inn på nytt. Men der man velger hvilken disk man vil installere Win på, kom WD-disken opp, men det sto ukjent partisjon og at disken var tom. Jeg installerte Win som vanlig(på en annen disk). MEn det var like tregt som før. Så jeg koblet ut WD-disken som var rar, og nå fungerer det helt fint. Så det jeg lurer på, er det noe håp for WD disken? OG hvordan kan få brukt den igjen? Vil helst berge det som ligger på den, men det er ikke så veldig viktig. Noen tips? Disken er en Western Digital 120GB. Kan finne mer info om den hvis det trengs. Problemet oppsto i forbindelse med windows update. Endret 6. oktober 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kjør diagnostics for å sjekke disken. Du finner alt du trenger her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Den så fin ut! Skal prøve den. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå