samemann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenkte jeg skulle bytte antivirus program da mitt gamle drev å bugget hele tiden. Noen forslag på en bra program ? Skal være gratis.. Kjører WinXp Pro SP2 Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tja, tror Avg skal være brukbart da, men du burde heller gi 300kr for et skikkelig et; Eset Nod32. Det er forresten en søkefunksjon her på forumet... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har brukt norton antivirus på en del maskiner i noen år nå. Aldri hatt noen problemer - og heller aldri hatt noen virus som nav kunne stoppe. anbefales. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 som E-Ton sier, så er nok avg eit av det beste gratis antivirus programet på markede. Lenke til kommentar
samemann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 tester ut avg jeg . har seg sånn at jeg ikke har penger pga militærtjeneste .. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Oversikt og omtale av gratis antivirus finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå