Gå til innhold

Retur av BenQFP937s skjerm,mine erfaringer...


Anbefalte innlegg

Hei

 

Tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med retur avdelingen til BenQ FP937s. Jeg kjøpte en BenQ skjerm, men det viste seg at her var det mange pixelfeil. ingen av de var så veldig sjenerende men det var nok til at den måtte byttes.:ermm:

 

Jeg ringte de som hadde solgt meg skjermen og de sendte meg til BenQ support. Der snakket jeg md en hyggelig engelsk talende dame. Hun sa jeg bare skulle scanne og maile henne bevis for at jeg hadde kjøpt den og vente på at de ga meg en ny skjerm hjemme. gode greier tenker jeg og venter på ny skjerm.

 

Så i går kom skjermen på døren, jeg glad og fornøyd åpnet esken og gledet meg til å se min nye fine pixelfeilfrie skjerm. Jeg legger merke til at embalasjen er litt "slitt"(den har vært åpnet og teipet igjen med brun teip.) Ikke noe krise tenker jeg, og fyrer opp skjermen.

 

Det første jeg ser på skjermen er en STOR lysende grønn pixelfeil :cry: midt på skjermen! Og da tenker jeg, det er ikke mulig. Har de greid å sende meg en brukt skjerm med pixelfeil, :thumbdown: eller er det et service selskap som skal spare penger? Jeg ringte supporten i dag og de skal se på saken. Jeg er mildt sagt forbannet over de som har greid å sende denne skjermen til meg

 

Jeg er spent for å se hva som skjer videre her og skal rapportere det som skjer.:hmm:

 

EDIT: Da fikk jeg enda en ny skjerm, og denne gangen var det ingen pixel feil.. Så alt gikk bra, og jeg fikk leke meg med dual skjerm oppsett noen dager! :) Anbefaler forresten denne skjermen til alle jeg kjenner...

 

Tai`daishar

Endret av Tai`daishar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...