Mads-b Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Skal lage meg en side nå som jeg har klart å sette meg inn i CSS. Jeg halte frem et ark, og rablet noe som liknet på et design. Problemene kom umiddelbart: Jeg har ikke fantasi! Tittet litt på sidene presentert på HW, men fant ingenting å hente inspirasjon fra. Jeg la ved et screenshot fra det jeg faktisk har prestert å gjøre i løpet av fem dager(!) Dette skulle bli en personlig hjemmeside... Endret 6. oktober 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Ser ingen vedlegg jeg. Her er iallefall inspirasjon: CSSZengarden, Stylegala, CSSVault. EDIT: Der kom vedlegget ja. Ta en titt på lenkene du. Endret 6. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg kommer til å lete i evigheter på de sidene der... Jeg hadde tenkt meg noe med bøyde linjer, som sklir elegant over hele siden. Uheldigvis, er det visst ingen design som har denne ideen. Som jeg har sett, er absolutt alt bygd opp av firkanter. (Orket ikke mer av noen av designene på zengarden Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg kommer til å lete i evigheter på de sidene der... Jeg hadde tenkt meg noe med bøyde linjer, som sklir elegant over hele siden. Uheldigvis, er det visst ingen design som har denne ideen. Som jeg har sett, er absolutt alt bygd opp av firkanter. (Orket ikke mer av noen av designene på zengarden Så hva er det du ser etter? Et design som du kan "tegne" av, eller noe som du kan bli inspirert av. Jeg blir mye mer inspirert av ting i virkeligheten som naturen, byen, jerbaneskinnene ol. enn andre designs på webben. Det er bare å åpne øyene ... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er vel mest inspirasjon.. Jeg prøvde å sette inn noen fjell i bakgrunnen , men jeg har ikke nok erfaring med photoshop tilå gjøre det. på en god måte. Derfor, tenkte jeg å gjøre det på en minimalistisk måte, men finner ikke nok inspirasjon noen steder til å sette på noe. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Fantasi handler mye om erfaring. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gå på siden til mikka, den har fine buede linjer Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Her er en liten Fantasi Fisk I Lagde den bare for deg ... Endret 6. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 PoleCat: "Pent, Waldmeister!" Waldmeister: "Takk, PoleCat!" Jeg ble så imponert over at Mats greide å bruke fem dager på å lage den fisken så jeg skulle finne ut hvor lang tid det tok for meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg ble så imponert over at Mats greide å bruke fem dager på å lage den fisken så jeg skulle finne ut hvor lang tid det tok for meg. Hehe. Pent var det, ja.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne websiden burde da hjelpe Fantasien litt. DreamLine.nu *sove* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skjønner ikke hvordan andre websider kan hjelpe på fantasien? Inspirasjon og fantasi er to forskjellige ting (hvorav fantasi er medfødt). Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (hvorav fantasi er medfødt). Min mening er: Ja, men bare til en viss grad. Mye av det vi kaller fantasi vil jeg tro kommer fra erfaringer du har gjort deg. Kunnskaper om hva som vil bli fint, kunnskaper om rett og slett hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (hvorav fantasi er medfødt). Min mening er: Ja, men bare til en viss grad. Mye av det vi kaller fantasi vil jeg tro kommer fra erfaringer du har gjort deg. Kunnskaper om hva som vil bli fint, kunnskaper om rett og slett hva du kan gjøre. Alle har jo et utgangspunkt, en forutsetning. Det er på samme måte som talent. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (hvorav fantasi er medfødt). Min mening er: Ja, men bare til en viss grad. Mye av det vi kaller fantasi vil jeg tro kommer fra erfaringer du har gjort deg. Kunnskaper om hva som vil bli fint, kunnskaper om rett og slett hva du kan gjøre. Wow, sitter å leser Ex.phil, og i pausen snubler jeg over slike kommentarer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (hvorav fantasi er medfødt). Min mening er: Ja, men bare til en viss grad. Mye av det vi kaller fantasi vil jeg tro kommer fra erfaringer du har gjort deg. Kunnskaper om hva som vil bli fint, kunnskaper om rett og slett hva du kan gjøre. Wow, sitter å leser Ex.phil, og i pausen snubler jeg over slike kommentarer... Heh. Var det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Takk waldmeister! Den hjelper nok litt ja... fikk litt innblikk i hva som kan "gjøres". Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Waldmeister: Er Fantasi Fisken laget i photoshop?? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Waldmeister: Er Fantasi Fisken laget i photoshop?? Ja, det er den. Hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå