Supermarius Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noen som vet om noe slikt, som er brukbart? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det nærmeste jeg kommer er en vanlig ekstern harddisk med usb og en router eller en annen boks som støtter usb enheter. Du kan jo tenke på å fylle opp en gammel maskin med harddisker og sette den ut på nettverket Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøv denne! [email protected] Linksys Network Storage Link. Du kan koble til 2 USB disker, som blir synlige på nettverket. Her kan du også koble til printer. Den har også backupsoftware. Du må da ha router for å koble den til... Denne lille boksen kjører faktisk Linux (som kan moddes til å gjøre mye rart har jeg sett) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøv denne! [email protected] Linksys Network Storage Link. Du kan koble til 2 USB disker, som blir synlige på nettverket. Her kan du også koble til printer. Den har også backupsoftware. Du må da ha router for å koble den til... Denne lille boksen kjører faktisk Linux (som kan moddes til å gjøre mye rart har jeg sett) url hvis du har? Hadde vært digg å hatt den som webserver eller no annet snack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå