Qwert123 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hei!! jeg har tenkt å kjøpe et nytt skjermkort nå har jeg et geforce fx5200 ultra.. brukes mest til spilling.. har rundt 2000kr. har tenkt litt på dette https://prisguiden.no/produkt/3050 men det må vere ROLIG. det jeg har nå bråker som et uvær under hver oppstart og hva med produsenten har de no å si om hvilken produsent jeg kjøper kortet fra?? noen som vet hvilket jeg skal kjøpe?? takk for alle svar Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hvorfor ikke kjøpe dette skjermkortet? Det er det samme kortet som du foreslo, men 100% lydløst p.g.a. passiv kjøling! Endret 6. oktober 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ja de var noe sånt jeg så etter ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 egentlig det samme hvilke av dem du velger. beggy yter det samme, men hvis du ikke liker lyd bør du nok gå for det fra komplett. hadde jeg vært deg ville jeg gå for det billigste av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå