Deadringer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ja det er verdt det. men her er en link hvor den ikke koster så mye http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=101213 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ikke noe vann eller is her... luftkjølt med volcano 12 extreme! og AS5 !Hvis jeg kjører på 6000 rpm har jeg load temp på 34 grader.. på 3200 rpm blir den oppe i 41 Den der volcano 12. Bråker den like jævlig som min volcano 9 ?? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg sitter selv på en xp 1900+ og et g4 ti4600, og jeg har ingen planer om å oppgradere før jeg ser spill som krever mer for en merkbar anderledes spillopplevelse. Fornuftig valg. Knakk Palomino'en min her for en stund tilbake og måtte ha en slik Barton sak som erstatning. Også røyk vifta på MSI Ti kortet mitt, og den ble da oppgradert med en vassere vifte. Ellers så har ikke jeg heller hatt noen planer om oppgradering. Kjører Doom3 med medium settings i 1024x768, RvS med høyeste settings i 1024x768 og det samme går for Global Operations, bare med 1600x1200. Mer trenger ikke jeg. Eneste spillene jeg muligens kunne trengt noe mer minne/skjermkort er i OPF, C&C ZH og ikke minst i Lock On. hehe, sitter på en XP2200+ ...ingen planer om bytting ennå... venter på mitt nye skjermkort... mitt gamle(Gainward Ti4200) og denne cpuen satt på doom 3 med full grafikk på 1024*768 derfor, bytte ut enda???trukke det nei ikke spørr hvordan jeg fikk det til hvis noen lurer, jeg har ikke peil sjøl, er ikke helt sikker på om det skulle være noe problem å kjøre doom 3 med min hardware, men jeg fikk det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå