sverreco Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Finnes det et alternativ til Utforsker som kan vise innholdet på HD på andre måter enn bare hiererkarisk (skriveleif, jeg vet)? Mener jeg hadde noe for noen år siden som viste det sånn, men har ikke peil på hva programmet het... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 total commander? er det det du tenker på? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sverger til DirectoryOpus. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg har tenkt på det samme faktisk. Er det noe som fungerer bedre enn win utforsker som kan anbefales? Jeg sverger til DirectoryOpus. Kan du fortelle litt hva som gjør den så bra? Er det noen andre som bruker noe annet enn win utforsker? Endret 6. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Woho, det har kommet ny versjon! *Har allerede kjøpt lisens med VISA og laster ned nå* Hva skjedde med ver. 7 Gikk rett fra 6 til 8.. Vel, det gjør ALT. Det erstatter desktoppen din om du vil. Du kan rett og slett konfigurere det til å være akkurat som man vil. Greier ikke beskrive det ordentlig, les på hjemmesiden. Jeg har brukt det siden ver. 3.noe til Amiga, ca 1993 tror jeg. DEILIG program. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det høres jo bra ut Jeg få vel lese litt om den og kanskje laste ned å prøve den gratis i 60 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå