TRS Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ja, er litt i beit for en god emne tittel så det ble slik. NEI! Dette er ikke et forsøk på å slikke admin's eller noen andre oppover ryggen i håp om å få en kul tittel eller lignende, jeg vil ganske enkelt bare ytre min mening om arbeidet osv på forumet generelt, bare så det er sagt. Jeg syns i lengre tid nå (egentlig siden jeg fant forumet) at styret, moderatorer osv generelt sett gjør en flott jobb med å holde styr på alt, moderere bra osv. Selvsagt så sklir det kansje ut enkelte ganger men de/dere (snakker litt til alle nå) er flinke til å rette opp ting, hente seg inn igjen, osv. Var litt skeptisk første gangen jeg kom til forumet, hadde da kansje nettopp begynt med data osv og syns det så litt..."skummelt" ut hadde jo aldri vert online før. Men det viser seg, etter min mening iallefall i senere tid, at jeg tok feil. Har lært veldig mye på forumet om både det ene og det andre, fått en lekse her og der. Generelt sett også så er de aller fleste veldig hyggelige, og miljøet er jo en stor del av et slikt forum, godt miljø, skaper som de fleste kjenner til, bedre trivsel. Noen ganger er det kansje litt strengt, og noen ganger kansje litt for snillt, men det er småting som er over alt. Den korte versjonen (ja den kommer til slutt). Jeg syns admins, mods osv gjør en flott jobb med og opprettholde et bra miljø med god orden osv, keep it up! mine 2 øre Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Helt enig. Dette er et utrolig godt ivaretatt og ryddig forum. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja skal ikke klage. Hadde de bare holdt seg for gode til å rote med et godt innarbeid system. Virket ikke som de helt hadde tenkt igjennom den forandringen de gikk for, litt skuffende at de kan gjøre så pass store forandringer uten å ha tenkt mer igjennom saken. Men den diskusjonen har vi da i en annen tråd. Bunn linja er: admins, mods osv gjør en flott jobb med og opprettholde et bra miljø med god orden osv, keep it up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg