Thunderdraco Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei. Fikk nettopp nytt skjermkort etter at jeg var uheldig med mitt gamle. KOblet opp min SyncMaster 173T med DVI kabel igjen og fikk meldingen Check singal kabel. Prøvde å snu om på kabelen men samme melding på skjermen. Koblet så til VGA kabelen og da fungerte skjermen. Sjekket så med adapter om DVI porten på skjermkortet fungerte med analog kabel og det gjorde den. Noen som vet om det er porten i skjermen som har røket eller om det er kabelen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 dessverre har enkelte i skjermgjengen smertelig erfart at DVI utgangen på enkelte skjermkort kan være utrolig følsomme. Lenke til kommentar
Thunderdraco Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Skjermkort porten fungerer fint den mend adapter til analog, men kobler jeg til DVI kabel får jeg opp check signal kabel på skjermen. SÅ det må vere kabelen eller porten inn i skjermen som er problemet. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kanskje digital-ut delen i skjermkortets DVI kontakt er fritert, er det det du mener Øyvind?, DVI kan gi ut både analog og digital i samme plugg fordi DVI plugger har nok pinner til begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå