Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er chieftech dragoon maxi tower du har? Her er en guide til nevnte produkt. Ta en titt her og se om det hjelper http://www.chieftec.com/products/workstati...lltower-tmp.htm Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal grave opp ett bilde jeg også. Som rikky sier så er det slik hos meg også. Det kan være jeg har en gammel modell, men ørene stikker for langt ut så du vil ikke få inn cdrommen uten å fjerne dekselet (gjøres ved å dytte på to plastgreier på innsiden øverst og så klemme inn knappene på siden av dekselet samtidig som du trekker det av tror jeg fatter hva du mener nå....*prøver* info etter jeg har prøvd Kjempebra, det er illustrert med bilder i siste post Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 mulig du ikke forsto meg, tråstarter, men det var det samme som jeg sa, forklarte til og med hvordan man fikk av frontdekselet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er dette dekselet du må ta av: Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 det funka............*stenges av meg* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer, og dere andre trenger ikke å være så frekke selv om vi kanskje forklarte det litt fårlig i starten. (beklager at jeg leker moderator) Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sorry for at jeg sente in så masse innlegg.. alt var helt klikk her.. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå