inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 har akkurat kjøpt meg et blått chieftec FULL-tower problemet mitt er at jeg ikke får inn CD og DVD rom'ane....... noen som veit noe om problemet mitt? MÅ ha hjelp, skikklig nedfor lissom, helt nytt digg kabinettt med sånna prob Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Monter festeskinnene på enhetene og putt dem inn. Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Monter festeskinnene på enhetene og putt dem inn. hadde det bare vært så enkelt så....... det er lissom ikke nok bredde for at dem skal passe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du tatt av frontdekselet? Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har Chieftec dragon midi tower eller no sånt.. Nede i kabinettet finner du noen hvite ting. skru de på cd-rommen så tar du ut "luka" forran på kabinettet så putter man den bare inn GL Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du tatt av frontdekselet? hehe Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Monter festeskinnene på enhetene og putt dem inn. hadde det bare vært så enkelt så....... det er lissom ikke nok bredde for at dem skal passe Har Chieftec selv.Har du montert festeskinnene rett vei med "ørene" utover? Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 har montert de skinennee med " ørene " utover......har tatt av frontdekslet, jeg er ikek DOMMM det er for smalt der hvor cd rommen skal inn Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du en mini cd-rom eller? Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du en mini cd-rom eller? Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du en mini cd-rom eller? sitter dere å kødder med meg eller? jeg har VANLIG CD-ROM.........kabinettets 5,25 brønn er for smal for CD-ROM'n skjønner dere probbet mitt nå? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jo du er nok DOMM. disse folka mener ikke den blå lille plata, men hele frontdekselet. først må sidedøren av. så ser du noen knapper på siden av fronten som du kan trykke inn. trykk inn dem, og dra frontdekselet av. da passer cd-om. Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du en mini cd-rom eller? er du inleggs kåt eller? dere skjønner ikke probbet mitt...ser ikek ut som der vil skjønne heller....så jeg søker hjelp et annet sted..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, tror vi burde skjerpe oss ja Jeg har elv ett chieftech maxi tårn. Som nevnt av mange andre her så må du skru på to skinner skikkelig på sidene av cdrommen. Du må så ta av fronten før du putter inn cdrommen der det er hull til skinnene. Kan du opplyse oss om hvor det stopper? Klarer du å få plass til cdrom og skinner i hullene på sidene så du får skjøvet den helt inn? Passer ikke frontdekselet? Hvis cdrom med skinner ikke passer, mål på tvers av cdrom så skal jeg måle her så får vi se hva som er galt Ha en fortsatt god dag Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du montert den slik? (bilde nr2). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du montert den slik? (bilde nr2). Det der er miditower, på fulltower på du av med frontdekselet. Hvertfall på mitt. Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, tror vi burde skjerpe oss ja Jeg har elv ett chieftech maxi tårn. Som nevnt av mange andre her så må du skru på to skinner skikkelig på sidene av cdrommen. Du må så ta av fronten før du putter inn cdrommen der det er hull til skinnene. Kan du opplyse oss om hvor det stopper? Klarer du å få plass til cdrom og skinner i hullene på sidene så du får skjøvet den helt inn? Passer ikke frontdekselet? Hvis cdrom med skinner ikke passer, mål på tvers av cdrom så skal jeg måle her så får vi se hva som er galt Ha en fortsatt god dag takk, endelig en som har litt forståelse..... jeg har de skinnene på. de har stått på siden jeg bytta kabinett...har jo bytta til maxi, hadde MIDI før...... jeg har åpna svingdøra, tatt av det lille plastdekslet og den stål plata bak den igjen...... så prøver jeg å stikke den inn forfra, men da stopper den akkurat der hvor skinnene starter.. skjønnner du noe? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal grave opp ett bilde jeg også. Som rikky sier så er det slik hos meg også. Det kan være jeg har en gammel modell, men ørene stikker for langt ut så du vil ikke få inn cdrommen uten å fjerne dekselet (gjøres ved å dytte på to plastgreier på innsiden øverst og så klemme inn knappene på siden av dekselet samtidig som du trekker det av Lenke til kommentar
inconsiderate Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal grave opp ett bilde jeg også. Som rikky sier så er det slik hos meg også. Det kan være jeg har en gammel modell, men ørene stikker for langt ut så du vil ikke få inn cdrommen uten å fjerne dekselet (gjøres ved å dytte på to plastgreier på innsiden øverst og så klemme inn knappene på siden av dekselet samtidig som du trekker det av tror jeg fatter hva du mener nå....*prøver* info etter jeg har prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå