Gå til innhold

chieftec full tower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, tror vi burde skjerpe oss ja :)

Jeg har elv ett chieftech maxi tårn.

Som nevnt av mange andre her så må du skru på to skinner skikkelig på sidene av cdrommen. Du må så ta av fronten før du putter inn cdrommen der det er hull til skinnene.

Kan du opplyse oss om hvor det stopper?

Klarer du å få plass til cdrom og skinner i hullene på sidene så du får skjøvet den helt inn? Passer ikke frontdekselet? Hvis cdrom med skinner ikke passer, mål på tvers av cdrom så skal jeg måle her så får vi se hva som er galt :)

Ha en fortsatt god dag

Lenke til kommentar
Hei, tror vi burde skjerpe oss ja :)

Jeg har elv ett chieftech maxi tårn.

Som nevnt av mange andre her så må du skru på to skinner skikkelig på sidene av cdrommen. Du må så ta av fronten før du putter inn cdrommen der det er hull til skinnene.

Kan du opplyse oss om hvor det stopper?

Klarer du å få plass til cdrom og skinner i hullene på sidene så du får skjøvet den helt inn? Passer ikke frontdekselet? Hvis cdrom med skinner ikke passer, mål på tvers av cdrom så skal jeg måle her så får vi se hva som er galt :)

Ha en fortsatt god dag

takk, endelig en som har litt forståelse.....

jeg har de skinnene på. de har stått på siden jeg bytta kabinett...har jo bytta til maxi, hadde MIDI før......

jeg har åpna svingdøra, tatt av det lille plastdekslet og den stål plata bak den igjen......

så prøver jeg å stikke den inn forfra, men da stopper den akkurat der hvor skinnene starter..

skjønnner du noe? :roll:

Lenke til kommentar

Skal grave opp ett bilde jeg også. Som rikky sier så er det slik hos meg også. Det kan være jeg har en gammel modell, men ørene stikker for langt ut så du vil ikke få inn cdrommen uten å fjerne dekselet (gjøres ved å dytte på to plastgreier på innsiden øverst og så klemme inn knappene på siden av dekselet samtidig som du trekker det av

Lenke til kommentar
Skal grave opp ett bilde jeg også. Som rikky sier så er det slik hos meg også. Det kan være jeg har en gammel modell, men ørene stikker for langt ut så du vil ikke få inn cdrommen uten å fjerne dekselet (gjøres ved å dytte på to plastgreier på innsiden øverst og så klemme inn knappene på siden av dekselet samtidig som du trekker det av

tror jeg fatter hva du mener nå....*prøver* info etter jeg har prøvd :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...