rmartin Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hei etter eg la inn sp 2 på xp får eg ikke kople morpheus på nettet. hva kan jeg sette porten på i det programmet? virker ok på dc++ Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Morpheus er et fildelingsprogram, ikke sant? Jeg vet at f.eks. eMule har problemer i SP2. Prøv i første omgang å deaktivere windows-brannmuren. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ja det er fildeling prog:) har prøvd det men hjalp ikke. alt var ok før sp2. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 SP2 er visst ikke så snille mot fildelingsprogrammer, har jeg funnet ut. Kazaa lite fungerer i hvert fall, og selvfølgelig DC++. Men resten står det ille til med. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 SP2 = A LOT OF TRUBBLE! takler ikke brannmuren på sp2 :s funker heller ikke bra nok så det er jo lissom likegodt å tilby dette som ett eget oppdatering istedet for at SP2 MÅ ha dette! :/ Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Dette har med connection limiten i SP2, den er satt til 10, istedenfor unlimited, som egentlig er HELT latterlig, fordi denne kan lett endres allikevel (både av et virus, og manuelt) De Fleste nyere p2p programmer har kommet med en patch/fix til programmene sine, som gjør det mulig å koble til med SP2. Sjekk om du har siste versjon av Morpheus! Ellers kan du endre p2p program til shareaza, som jeg vet 100% sikkert støtter SP2. (www.shareaza.com nede akkurat nå, men prøv om ca en time eller noe!) som kobler seg til samme nettverk som Morpheus, og noen andre også. Det finnes også en fix, som jeg ville lastet ned uansett hvis jeg var deg: http://www.lvllord.de/?url=tools#4226patch, denne øker antall connections til 50 (istedenfor 10) og gjør det mulig å bruke p2p programmer og andre programmer bortimot normalt igjen. MERK: Uten den nevnte patch vil hastighetene i noen spill og alle p2p programmer være redusert. Anbefales sterkt å laste ned den patchen! Endret 6. oktober 2004 av Xvani Lenke til kommentar
X672 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) kj¢rer SP2 og har ingen problemer, ditt problem kan vera det att SP2 har max 10 tillatte tilkoblinger omgangen. S¢k litt på google eller pm meg så skal eg gje deg ei fil som setter den til 50 edit- Xvani beat me to it edit- Endret 6. oktober 2004 av X672 Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 hei la inn patchen og nå fungere det ok:) takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ville likevel oppgradert til den nyeste versjonen av morpheus, hvis du ikke har den allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå