DiskusJon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva synes folk om Classfronter? Skal analysere systemet, og vil gjerne ha subjektive meninger også.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 personlig synes jeg det kan være litt rotete, men det gjør definitivt jobben i de tilfeller det faktisk blir brukt riktig. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker det noe på skolen, men det blir ikke så mye brukt, som foreksempel til chat og slikt.. En del problemer med det og forresten.. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Som f.eks? Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kommer ikke inn, bildene lastes ikke, appletene lastes ikke osv. Det varierte veldig..noen ganger funker det helt fint, mens andre ganger er det helt forferdelig.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg har foresten også noen problemer. med den mail saken. hele siden bare henger seg hvis jeg går inn på den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Synes den virker helt grei. Vi er "pilotklasse" dvs at lærerene tester det ut på oss så alt er ikke helt topp. Ingen lærere vet hva de driver med etc, men det løser seg vel Ellers ett greit opplegg Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hehe, ja opplæringen kan det vel ofte være så som så med.. Personlig syns jeg det er et litt tungt og klumpete system som kunne trengt litt småfiks og mye designhjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå