Ozzi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Når jeg er ute å jogger så er det ingenting mer irriteredes enn mine tunge MiniDisk spiller som homper i lomma mi. derfor vil jeg gjerne kjøpe meg en MP3 spiller som er lett og enkel å ta med når jeg jogger. Vil ikke ha no av at den hemmer meg når jeg løper. Prisleie ligger på 1000 - 1500 kroner. Ikke noesærlig mer. I tilegg så hadde det vært kjekt om den kunne bli brukt som slik USB stick som jeg kan lagre ting på, helst USB 2.0. Derfor vil jeg helst ikke ha mindre enn 256 Mb. Har sett litt på følgende: Creative Muvo TX FM 512MB. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 den du har der, er helt perfekt. følger med bånd til å ha den rundt armen også. Da sittern godt. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den linken du har oppe der burd passe perfekt til ditt bruk....jeg for min del vill ha litt mere plass og har akkuratt bestilt iPod mini Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Muvo 2 X-trainer 512 er mitt valg. http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/ Ville ikke anbefalt harddiskspillere til løping. Heller minnebrikke spillere. Så ipod mini utgår da. Dessuten er den alt for dyr. Men er en smakssak dette. Endret 6. oktober 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvis du vil ha en liten og lett til løping, så ville jeg anbefalt iRiver iFP-1100 serie (du finner den litt ned på siden) ... i tillegg før du med en slags rem til å ha rundt armen/bisepsen hvos du kan putte den oppi (og da slipper du at den homper i lomma di)... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg ble annbefalt en Creative Muvo Slim her på denne siden og jeg sko og bruke den te jogging. fikk den idag og den ser stillig ut. alt er helt topp utenom at ikke fatte det med ladingen. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg ble annbefalt en Creative Muvo Slim her på denne siden og jeg sko og bruke den te jogging. fikk den idag og den ser stillig ut. alt er helt topp utenom at ikke fatte det med ladingen. Kanskje den lades via USB? Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 De spillerne fra iRiver så veldig bra ut, bokstavelig talt også. Men de koster sikkert flesk når de kommer plus at de ikke kommer før i andre kvartal i 2005. Så lenge kan ikke jeg vente. Jeg skal ha det nå. Apropo Muvo 2 X-trainer 512 så ligner denne veldig på en minidisk spiller. Gjør ikke det den dårliug å jogge med. Jeg vil ikke ha en som hindrer meg når jeg er ute å jogger for eksempel. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Vel... muvo 512 er så liten at du kan lett holde den i handa. Nesten lukke den i tillegg. Så følger det også med belteclip på den i tillegg til plast emballasje som tar av for fall o.s.v. Ingen løse deler. Spilleren er også minnebrikkebasert. Ideel å jogge med. Musikken vil aldri skippe what so ever. Så du kan tenke deg en liten kompakt kloss du ha ha i belte som er bitteliten. Bare fordi den ser ut som en minidisc skal gjøre den dårlig? Tror du bør sjekke opp ting før du sier sånne ting neste gang. Det blir bare usaklig. Mer info her: http://no.europe.creative.com/shop/product...rod=540&page=10 http://no.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=540 http://no.europe.creative.com/shop/product...prod=540&page=6 Endret 7. oktober 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Er kanskje litt dårlig til å forklare meg men Mente ikke at den var dårlig fordi den lignet på en MiniDisk, men hele poenget mitt er at jeg ikke vil ha noe "hompe" i lomma mi mens jeg jogger. Vil knapt merke at den er der. Dessuten bruker jeg ikke belte i joggebuksa mi, så den belteklippen gir meg ikke så mye. Hva tar du meg for? Og ikke glem prisen. Er ikke den litt dyr? Endret 7. oktober 2004 av Ozzi Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Du kan jo stappe den i skjorts uten belte da. Er ikke verre. Angånde prisen så glemte jeg å sjekke før uttalte meg. Blir kanskje litt dyr da. Så da blir den du spør om i starten en god nr 2. Creative Muvo TX FM 512MB Endret 7. oktober 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg ville ikke kalt muvo tx fm for nr.2. den er jo mye mindre, lettere og praktisk enn xtrainer. Også har den radio, og man kan bruke den som memorystick Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alle liker forskjellig. Derfor kalte for nr. 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå