Mister t Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har prøvd å lage den om til *.ISO, men nero klarte ikke helt å tyde fila så det ble ikke noen ting. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 DVD Decrypter tar .img filer. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan også være andre ting ! CloneCD for eksempel , men den har også i tillegg til *.img file også *.sub fil og lager eksakte kopier av CD'en slik at du kan kopiere Spill CD med kopibeskyttelse. Men forøvrig skal det no seiast etter mitt syn så er det FireBurner som er det ultimate brenneprogrammet som brenner stort sett alle image formater ISO'er etc. Har aldri hatt problem med å brenne ISO eller Img filer med FireBurner Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Alcohol120% er også et strålende brenneprogram. Litt rart navn kanskje, men har tatt alt jeg har slengt på den. Desverre begynner spill å komme med beskyttelse hvor man ikke får kjøre spillet så lenge Nero eller Alcohol er installert, pga dems CD-image emulator :-( -Heiper- Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Alcohol120% er også et strålende brenneprogram. Litt rart navn kanskje, men har tatt alt jeg har slengt på den. Desverre begynner spill å komme med beskyttelse hvor man ikke får kjøre spillet så lenge Nero eller Alcohol er installert, pga dems CD-image emulator :-( -Heiper- Det er kjipe spill, kan ikke bruke de fordi du har backup software installert. Er det egentlig lov å sette slike sperrer? Vi har jo "rett" på en backup til privat bruk! Edit: Jeg digger også Alcohol 120%, svelger alt! Endret 6. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Personlig liker jeg best Fantom CD, ligner veldig på Alcohol. WinISO er et fint program for å opne filene å konvertere de til andre typer, f.eks bin->iso Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har prøvd å lage den om til *.ISO, men nero klarte ikke helt å tyde fila så det ble ikke noen ting. Har nå selv bare gjort *.img om til *.ISO og brent med nero. Har fungert hver eneste gang Lenke til kommentar
TempO Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 *.IMG fungerer helt utmerket med nero oxo da..... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Laster alltid filene i Daemon Tool og velger copy Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 eh.. bare til opplysning så kan man brenne *img filer med nero!!! bare select "all files" istedet for den vanlige lista over støttede filer!! fungerte helt flott hos meg iallefall så jeg skulle jammen tro det skal fungere for dere.! man trenger IKKE å konvertere.! det gir bare større fare for at kvaliteten på fila blir dårligere ved utbrenning! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) eh.. bare til opplysning så kan man brenne *img filer med nero!!! bare select "all files" istedet for den vanlige lista over støttede filer!! fungerte helt flott hos meg iallefall så jeg skulle jammen tro det skal fungere for dere.! man trenger IKKE å konvertere.! det gir bare større fare for at kvaliteten på fila blir dårligere ved utbrenning! Riktig. Eneste som er med filer Nero ikke "kjenner", er at den ikke vet hva slags "image type" den skal brenne med. Den som står som default har riktignok alltid virket her Edit: rettet litt Endret 7. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 PRASSI ONES er konge programmet. PRASSI kanskje bedre kjent fra software som PRASSI PRIMO DVD og senere STOMP RECORDMAX , har nå kommet med PRASSI ONES: Før brukte jeg stomp, nero og alcohol120%, nå er alt installert og bruker kun PRASSI ONES. Programmet var faktisk så rimelig at jeg kjøpte lisens også, 140 kroner kosta det. De har forresten en 60 dagers trial med ingen sperre på shop.traxdata.fr tror jeg linken var. Du kan også brenne 2 imager samtidig hvis du har 2 dvd brenner, 2 forskjellige imager også faktisk. Veldig hendig. Sette i gang en brenning, og en til et minutt etterpå . Funker veldig bra. Hva støtter det av filformater? Vel, ALT jeg har kommet over. Før brukte jeg nero til .iso nero til cue/bin alcohol til .img og stomp til .gi PRASSI ONES tar alt. Det var nok reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå