Gå til innhold

Forskjell på Adobe Premiere 1.5 og 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adobe Premiere 7 finst faktisk ikkje...

Det som vert kalla Premiere 7.0 er eigentleg Premiere Pro 1.0. Og no har Premiere Pro 1.5 komen (er lenge sidan eigentleg).

Grunnen til at det no heiter Premiere Pro, og at Adobe begynte på 1.0 igjen, er at dei skreiv om store deler av kildekoden (eller noko slikt...) for programmet, og gjorde mange større og mindre endringar. Den ein kanskje merkar mest til er overgangen frå A/B-redigering til singletrack-redigering.

Lenke til kommentar

Det må være noe piratgreier du har, hkarlsen.

Etter 6.0 kom 6.5 så kom Pro og nå pro 1.5.

Adobe har forandret på alleproduktene sine. Photoshop og tilsvarende heter CS. Premiere heter pro 1.5, Encore DVD 1,5. Mens After Effects heter 6,5 (litt snodig med det siste her).

Lenke til kommentar
Må bare si at Premiere Pro 1.5 er verdt alle pengene, jeg fikk det igår og må si meg veldig fornøyd.

Uff, det der var dårlig gjort. Nå hadde jeg nesten greid å overbevise meg selv om at jeg ikke burde oppgradere fra 1.0 til 1.5.

Gandalf - spytt ut - hvor bra var den?... :dribble:

Lenke til kommentar

lastet ned 30 dagers prøveversjon av 1.5 for noen dager siden!

Det er det diggeste jeg noen gang har vært borti!

Det er så sinnsykt enkelt men samtidig avansert, kan nesten ikke beskriver med ord hvor mye jeg elsker det!

Vurderer nesten å kjøpe fullversjonen til 700 dollar!

Lenke til kommentar

Jeg merker ikke noe spesielt forskjell fra pro 1,0 til 1,5. Bedre Capture, men jeg bruker Scenalyser live istedet. Mye lettere og bytte mellom After Effects og pro 1,5. Men har ikke invistert i After Effects enda.

Noen som kan nevne noen ting som jeg kanskje burde prøve. Nå koster jo ikke en oppgradering allverden heller.

Lenke til kommentar

Ja, du har rett i at ein kan velge i 6.x versjonane, men i Pro har du ikkje det valget, der må ein nytte singletrack.

Når det gjeld forskjellar mellom Pro 1.0 og 1.5, har m.a. fleire feil vorte retta opp, t.d. det at det ikkje gjekk an å nytte custom Gradient Wipe. Og det er no mogleg å scrolle i monitorvindauget om du er zooma inn.

For fleire forskjellar sjå her:

http://www.adobe.com/products/premiere/newfeatures.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...