freddern Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva er forskjellen på Adobe Premiere Pro 1.5 og 7? Det virker ikke som om 1.5 er en gammel utgave og 7 er en helt ny ettersom hvordan det blir framstillt på internett. Forskjeller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Adobe Premiere 7 finst faktisk ikkje... Det som vert kalla Premiere 7.0 er eigentleg Premiere Pro 1.0. Og no har Premiere Pro 1.5 komen (er lenge sidan eigentleg). Grunnen til at det no heiter Premiere Pro, og at Adobe begynte på 1.0 igjen, er at dei skreiv om store deler av kildekoden (eller noko slikt...) for programmet, og gjorde mange større og mindre endringar. Den ein kanskje merkar mest til er overgangen frå A/B-redigering til singletrack-redigering. Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Snodig, med tanke på at jeg har Adobe Premier Pro 7.0 jaja.. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det må være noe piratgreier du har, hkarlsen. Etter 6.0 kom 6.5 så kom Pro og nå pro 1.5. Adobe har forandret på alleproduktene sine. Photoshop og tilsvarende heter CS. Premiere heter pro 1.5, Encore DVD 1,5. Mens After Effects heter 6,5 (litt snodig med det siste her). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Må bare si at Premiere Pro 1.5 er verdt alle pengene, jeg fikk det igår og må si meg veldig fornøyd. Med untak av leveringen(de fant ikke huset ) Endret 20. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Må bare si at Premiere Pro 1.5 er verdt alle pengene, jeg fikk det igår og må si meg veldig fornøyd. Uff, det der var dårlig gjort. Nå hadde jeg nesten greid å overbevise meg selv om at jeg ikke burde oppgradere fra 1.0 til 1.5. Gandalf - spytt ut - hvor bra var den?... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 lastet ned 30 dagers prøveversjon av 1.5 for noen dager siden! Det er det diggeste jeg noen gang har vært borti! Det er så sinnsykt enkelt men samtidig avansert, kan nesten ikke beskriver med ord hvor mye jeg elsker det! Vurderer nesten å kjøpe fullversjonen til 700 dollar! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg merker ikke noe spesielt forskjell fra pro 1,0 til 1,5. Bedre Capture, men jeg bruker Scenalyser live istedet. Mye lettere og bytte mellom After Effects og pro 1,5. Men har ikke invistert i After Effects enda. Noen som kan nevne noen ting som jeg kanskje burde prøve. Nå koster jo ikke en oppgradering allverden heller. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm hvis du har hatt problemer med "susing" i lyden når du har to lydkilder i 1.0 så er denne feilen rettet i 1.5 . whoho Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Den ein kanskje merkar mest til er overgangen frå A/B-redigering til singletrack-redigering. Nå bruker jeg single-track editing i Adobe Premiere 6.5 da. Du kan velge mellom A/B og single track. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ja, du har rett i at ein kan velge i 6.x versjonane, men i Pro har du ikkje det valget, der må ein nytte singletrack. Når det gjeld forskjellar mellom Pro 1.0 og 1.5, har m.a. fleire feil vorte retta opp, t.d. det at det ikkje gjekk an å nytte custom Gradient Wipe. Og det er no mogleg å scrolle i monitorvindauget om du er zooma inn. For fleire forskjellar sjå her: http://www.adobe.com/products/premiere/newfeatures.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå