Gå til innhold

9600xt, sapphire eller powercolor?

TT88

Anbefalte innlegg

eg anbefaler Asus 9600XT VIVO, det er sinsyk kjøling på det og eg får over 15000poeng på 3dmark 2001 med det. det er integrert viftestyring, tempratur overvåkning. og det er ein jævli stoor bundle på den hvis du bryr deg om det.

Eg får 13500 poeng i 2001 med default innstillinger med et gf4 4400. Litt merkelig siden 9600xt er DX9 og mitt DX8

ja... men det er i 3dmark 03 man merker forsjellen, fordi det er basert på DX 9. mens 3dmark 01 er basert på dx 8.0 og 8.1...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i #¤%@!!

Nå har plutselig komplett fjernet halve bundlen fra powercolor kortet!!

Nå står det at det bare følger med Drivers & Utilities, InterVideo WinCinema.

En av hovedgrunnene til at jeg valgte det kortet var jo pga bundelen.

ÅÅHH!

Lenke til kommentar
Hva i #¤%@!!

Nå har plutselig komplett fjernet halve bundlen fra powercolor kortet!!

Nå står det at det bare følger med Drivers & Utilities, InterVideo WinCinema.

En av hovedgrunnene til at jeg valgte det kortet var jo pga bundelen.

ÅÅHH!

Det var altså for godt til å være sant... Det er jo fantastisk at de har hatt den bundlen med det skjermkortet i alle fall et halvt år (jeg har skrevet en post om dette kortet tidligere), og så fjerner de bundlen over natten. Forsmedelig. Du har min sympati.

Lenke til kommentar
Du har min sympati.

Takk takk.

Jeg får bare håpe på at jeg får en av eskene med bundle i da.

Men hvis jeg ikke får det, kan jeg da sende tilbake og si at jeg ikke har fått det jeg bestilte? Hva sier de til det? Jeg bestilte jo et kort med masse spill...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Komplett har gjort mye rart i det siste. Tenker da spesielt på episodene med referansekjølere til Msi og Gainward på 6800 serien..

Kanskje de har mistet kontrollen? :p

Ble i allefall rimelig skuffa da jeg mottok mitt Sapphire Radeon 9600 Pro "Ultimate Edtion" igår... (Demovare)

Snakk om nedtur.. :no:

Plastposen kortet lå i var merket iht. "Ultimate".., men det var jo et helt ordinært Atlantis kort! Med en *simpel* bråkevifte som ikke satt skikkelig på engang!

Nuvel.. klage er sendt support.. og kortet er sjekka ut.. Det virker greit..., men det jeg trodde var ett bra kjøp viser seg nå å ikke være det..

Til den prisen jeg betalte får man ett nytt tilsvarende..

Ikke bra Komplett!! Litt mer styring på lageret/innkjøp er på sin plass! :thumbdown:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Komplett har gjort mye rart i det siste. Tenker da spesielt på episodene med referansekjølere til Msi og Gainward på 6800 serien..

Ble i allefall rimelig skuffa da jeg mottok mitt Sapphire Radeon 9600 Pro "Ultimate Edtion" igår... (Demovare)

Plastposen kortet lå i var merket iht. "Ultimate".., men det var jo et helt ordinært Atlantis kort! Med en *simpel* bråkevifte som ikke satt skikkelig på engang!

Nuvel.. klage er sendt support.. og kortet er sjekka ut.. Det virker greit..., men det jeg trodde var ett bra kjøp viser seg nå å ikke være det..

Ikke bra Komplett!! Litt mer styring på lageret/innkjøp er på sin plass! :thumbdown:

Dette er jo regelrett svindel. Hvem som har svindlet deg er vanskelig å si. Vet ikke om komplett åpner eskene og sjekker hva som ligger inni disse engang. Uansett så virker det som en skummel trend i bransjen at man lurer/svindler folk og håper at disse ikke har peiling nok til å oppdage at de ikke har fått det de betaler for... :no:

Siden dette er en demovare er det nok komplett som har tatt en liten spansk en..Kanskje de har fått tilbake kortet fra en misfornøyd kunde og solgt det videre til deg.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette er jo regelrett svindel. Hvem som har svindlet deg er vanskelig å si. Vet ikke om komplett åpner eskene og sjekker hva som ligger inni disse engang. Uansett så virker det som en skummel trend i bransjen at man lurer/svindler folk og håper at disse ikke har peiling nok til å oppdage at de ikke har fått det de betaler for... :no:

Siden dette er en demovare er det nok komplett som har tatt en liten spansk en..Kanskje de har fått tilbake kortet fra en misfornøyd kunde og solgt det videre til deg.

Takker for støtten..

Går ikke fullt så hardt ut i første omgang.. anklage for svindel.., men i praksis føler man seg *svindlet* i slike tilfelle..

Hadde aldri i verden bestilt ett slikt kort som jeg fikk.. med mindre det var nytt med original bundle/innpakning..

Går nok mot RMA, alternativt at Komplett er såpass ryddige at jeg får en kompensasjon (f.eks. en Zahlman kjøler som jeg kan montere selv.. slik at det faktisk blir mulig å få kortet til å bli ett "Ultimate" kort).

Dette er andre dårlige erfaring med Komplett på rad...

Bestilte ett S478-HK som kom *uten* kjølerskokkel (ramme), men der ryddet Support opp med å sende meg reservedeler.

Som sagt.. noen må skjerpe seg betraktelig der mht. å faktisk sjekke varene de får inn/sender ut! :mad:

Edit:

Hmm.. dette hører vel egentlig mer under Webshop-erfaringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...