defzx Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har hatt en samsung 120gb noen måneder nå, og jeg er stor fornøyd. Men 120gb er litt lite så jeg vurdere å kjøpe: Maxtor DiamondMax 10, 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM Som er ukens tilbud på komplett. Burde jeg? Bråker den mye mer en samsung disker? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er ett bra kjøp, men foretrekker WD foran Maxtor! Denne er bedre: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112810&cks=PRL Lenke til kommentar
Giraf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sats på Seagate Barracuda disker du, de er de mest stille i klassen nå for tiden, WD disker bråker alt for mye. Jeg for min del holder på å skifte ut alle mine WD disker. Maxtor DiamondMax kjenner jeg desverre ikke til. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Maxtor er vel kanskje en smule raskere og en smule mer bråkete enn Seagate. De har forøvrig blitt relativt stille alle merkene nå, til og med WD har gått over til FDB som hjelper mye. Sjekk forøvrig www.storagereview.com som har utfyllende sammenligninger av alle merkene. Med det sagt så har jeg selv en 200gig seagate som jeg kjøpte for ca. to uker siden, og jeg har ikke vært noe annet en fornøyd. Så snart jeg får gummioppheng til den skal det ikke være mye bråk som plager. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kjøp wd du. maxtor bråker som om hele pcen skal gå i deler. jeg hadde en maxtor, men den solge jeg pga alt bråket Lenke til kommentar
defzx Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror jeg kjøper en samsung disk til. Orker ikke tanken på å kjøpe en disk som bråker mer enn samsung, og samsung disken jeg har nå er lydløs Men kommer samsung men nye disker snart? Kansje litt større kapasitett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå