Eclipsed Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei. Har tenkt å gå til innkjøp av enten Canon G5 eller Olympus C-5060WZ.. Er dog ikke helt sikker på hvem som er best. De ligger i samme prisklasse (5500kr), men hvem gir mest kamera for pengene ? Er ute etter saklige og gode argumenter Lenke til kommentar
FinnL Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hei! Indtil for to måneder siden havde jeg præcist samme overvejelse (Canon G5 eller Olympus C-5060WZ). Så kom Canon G6. Og efter at have læst nogle professionelle reviews vidste jeg, at her var løsningen. Jeg har nu købt det og er 100% tilfreds. Se evt. nogle af mine G6-billeder på min "hjemmeside". Men hvis du SKAL spare de 500-1000 kr. forskellen er, så tror jeg Olympus C-5060WZ er det bedste af de to: Mere vidvinkel, tættere macro og bedre anmeldelser i de fleste reviews! Hilsen Finn Endret 7. oktober 2004 av FinnL Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok, kanskje det ikke er så dumt å gå opp en prisklasse ? Da står det vel isåfall mellom Canon G6 og Panasonic DMC-FZ20. Hvilket kamera ville dere der ute ha valgt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå